Siljem/to prinsesser+1SA Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Var på ul idag, er utifra mine beregninger 6+3 idag, men på ul så hun ingenting. jeg har ikke hatt blødninger eller vondt i magen. har tatt enda en test med veldig sterkt pluss tegn. Hun mente at jeg kunne være mindre på vei eller så har spiren bare forduftet. Har sykluser som er veldig forskjellige men føler jo nå at håpet er ute. Noen som har opplevd lignende?? veldig takknemlig for svar )
brooklyn Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 Har opplevd det samme ja, og derfor sa gynelokogen at han helst ikke ville jeg skulle komme inn før i uke 7 eller 8, slik at man var litt sikrere, med tanke på feilmargin og slike ting. Var på UL i uke 6+4 engang, hun fant ikke noe, og da jeg var på ny UL to uker etterpå, så fant vi et bankende hjerte og hele pakken. (mistet likevel, men det hadde ikke noe med UL å gjøre, for ordens skyld..) Har du svært varierende sykluser, er det ikke så rart at man ikke finner noe så tidlig. Alt håp er ikke ute.
Siljem/to prinsesser+1SA Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2008 tusen takk for svar.) blir jo helt tullete av å gå sånn å bekymre seg hele tiden. jeg får ta tiden til hjelp. skal til lege om en uke så kanskje jeg får tatt noen blodprøver av hcg ihvertfall.
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 21. mai 2008 #4 Skrevet 21. mai 2008 Men hvis du har ustabile sykluser så kan det jo hende at du er i uke 4...når testa du positivt for første gang? Og et befrukta egg kan jo ligge i dvale i opptil 2 uker så selv om du etter mensen/EL er 6+3 så kan egget være 4+3 uten at det er noe galt!:-)
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 21. mai 2008 #5 Skrevet 21. mai 2008 Kvifor er du på UL så tidlig i sv.skapet?
Siljem/to prinsesser+1SA Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 21. mai 2008 ja sant det. testa positivt 5. mai, men da jeg var gravid med med elste jenta mi fikk jeg ved ordinær ul termin nesten en mnd etter min egen, så testa positivt veldig tidlig den gang, så kan jo være det samme nå ja. den siste syklusen min var på 36 dager. håper enda
Siljem/to prinsesser+1SA Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 21. mai 2008 fordi jeg ville sjekke om alt var ok. og siden jeg har så ustabile sykluser var termin litt usikker. Også er det 3.mann og merker jeg er mer bekymret nå enn tidligere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå