Gå til innhold

UL 6+3..trenger svar (samme som Bim)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på ul idag, er utifra mine beregninger 6+3 idag, men på ul så hun ingenting. jeg har ikke hatt blødninger eller vondt i magen. har tatt enda en test med veldig sterkt pluss tegn. Hun mente at jeg kunne være mindre på vei eller så har spiren bare forduftet. Har sykluser som er veldig forskjellige men føler jo nå at håpet er ute. Noen som har opplevd lignende?? veldig takknemlig for svar )

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har opplevd det samme ja, og derfor sa gynelokogen at han helst ikke ville jeg skulle komme inn før i uke 7 eller 8, slik at man var litt sikrere, med tanke på feilmargin og slike ting.

 

Var på UL i uke 6+4 engang, hun fant ikke noe, og da jeg var på ny UL to uker etterpå, så fant vi et bankende hjerte og hele pakken. (mistet likevel, men det hadde ikke noe med UL å gjøre, for ordens skyld..)

 

Har du svært varierende sykluser, er det ikke så rart at man ikke finner noe så tidlig. Alt håp er ikke ute.

Skrevet

tusen takk for svar.) blir jo helt tullete av å gå sånn å bekymre seg hele tiden. jeg får ta tiden til hjelp. skal til lege om en uke så kanskje jeg får tatt noen blodprøver av hcg ihvertfall.

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Men hvis du har ustabile sykluser så kan det jo hende at du er i uke 4...når testa du positivt for første gang? Og et befrukta egg kan jo ligge i dvale i opptil 2 uker så selv om du etter mensen/EL er 6+3 så kan egget være 4+3 uten at det er noe galt!:-)

Skrevet

Kvifor er du på UL så tidlig i sv.skapet?

Skrevet

ja sant det. testa positivt 5. mai, men da jeg var gravid med med elste jenta mi fikk jeg ved ordinær ul termin nesten en mnd etter min egen, så testa positivt veldig tidlig den gang, så kan jo være det samme nå ja. den siste syklusen min var på 36 dager. håper enda :)

Skrevet

fordi jeg ville sjekke om alt var ok. og siden jeg har så ustabile sykluser var termin litt usikker. Også er det 3.mann og merker jeg er mer bekymret nå enn tidligere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...