Anonym bruker Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 I dag har jeg vært i banken, handlet mat, vasket badet + støvsugd jenta mi sitt rom og byttet på sengen + vasket, hengt opp og brettet og lagt på plass klær. Nå holder jeg på med middag. Dere andre?
skilt Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 Idag har jeg spist frokost, vært i åpen barnehage, gått hjem igjen, lagt han lille til middagslur. Tatt oppvasken, brettet klær, vaska nye klær og hengt opp, støvsugd badet og gangen, og rydda litt i stua. Nå puster jeg ut litt, før jeg begynner på middagen =)
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2008 #3 Skrevet 21. mai 2008 Sto opp kl 9. Pappan leverer i barnehagen. Vasket klær,støvsugd og vasket gulver,hatt en vennine på besøk. Drukket kaffe og spist hjemmelaget club sandwich til lunch. Vært og handlet mat og lagd ferdig middagen. Bare å settes i ovnen og sette på poteter. Skal til en vennine nå å ta en kopp kaffe før jeg henter frøkna i barnehagen. Mannen min henter oss der. Så skal vi hjem og spise middag og rett i svømmehallen som vi gjør hver onsdag. da sover hun godt til natta
Brillemamma Skrevet 21. mai 2008 #4 Skrevet 21. mai 2008 Jeg har influensa, så har gjort minimalt idag.. Ryddet og vasket litt på kjøkkenet, vasket 2maskiner med kle og hengt opp, +lagt sammen klær. Ellers har jeg bare sittet her med dataen på fanget og tv'n på..
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2008 #5 Skrevet 21. mai 2008 Sønnen min er syk i dag så var hjemme fra jobb for å ta meg av han. Vi sto opp, spiste frokost. Så sov han en lang lur og da var jeg innom internettet, så på Oprah, vaska kjøleskapet, vaska kjøkkenskapene utvendig, brettet klær, vaska klær. Har ellers handlet og ryddet litt. Skal snart i gang med middagen, må bare nyt sola, kaffe og kike litt innom her før jeg begynner (sitter ute i sola nå, deeeilig!)
høstbarn:) Skrevet 21. mai 2008 #6 Skrevet 21. mai 2008 Jeg har.....sovet lenge, pappaen leverte i barnehagen. Så har jeg vært på legekontoret og tatt en blodprøve, handlet masse mat med mannen min, dusjet, tatt en del telefoner..... laget middag, sittet ute i sola....skal nå spise middag og senere på akupunktur. I kveld skal jeg, som alltid, ligge i sofaen og se TV. Jippi....
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2008 #7 Skrevet 21. mai 2008 Jeg har hatt en laaaang kjedelig dag. Er ikke helt i form, så har brukt alt jeg har av krefter på å underholde snuppa. Men før hun våknet ryddet jeg stuen, og i kvel har jeg tankt å vaske badet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå