Kokkeli nyter våren:) Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Må bare klage litt.. Er syk igjen. Krafitg forkjølelse. Vondt i halsen, vondt i hodet, nese og øyne som renner.. Og helt utslått. Har lagt på sofaen i hele dag.. Hoster til jeg brekker meg, Ingen matlyst så fikk hilse på kvalmen igjen idag.. Det positive er at ute skinner sola, blå himmel. Og mann som kommer hjem tidlig idag, slik at han kan ta vare på de to andre gullene mine:)
MiLady Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 Uffda, føler med deg. Er i samme situasjon, men begynner å bli bedre. Kjenner jo i ryggen at jeg har hatt en forferdelig hoste. e øm og stiv i musklene som går rundt bryskassa. Ønsker deg en god bedreing
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2008 Takk for det:) Ja slitsomt å være gravid og syk.. Har du tatt noe for hosten? Jeg har ikke tatt noe. Vet ikke hva jeg kan ta nå så jeg er gravid.. Begynner også å kjenne hosteanfallene i mage og rygg i tillegg til hals. Ønsker deg også god bedring:) Nå vil vi være friske og raske resten av sommeren og resten av sv.skapet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå