Gjest Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Sønnen min fyller snart 4 år, så i år skal vi ha selskap. Dette blir første selskapet vi holder, så er helt grønn på det. Jeg vil gjerne ha tips til mat, leker, hvor lenge osv. Er det vanlig at foreldrene skal være til stede, eller skal dem dra? En venninne av meg skal være til stede og hjelpe til, så det blir ikke noe stress. Siden dette er første selskapet vi holder, så vil jeg gjerne at det skal bli en fin en
trillemamma Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 Her har vi gjort det sånn at foreldrene ikke er invitert, men de er selvfølgelig velkommen hvis ungen ikke er trygg alene. Vi har servert hotdogs og muffins, istedenfor kake, mye mindre kliss og søl. Av leker, går det mye i den klassiske fiskingen av godteposer og litt frilek. Det holder, siden tiden flyr av gårde.
Trultemora er presseklar!! Skrevet 21. mai 2008 #3 Skrevet 21. mai 2008 Leker: Gjemsel, politi og røver, hermegåsa Barn leker gjerne best forresten om de bare får litt "frie tøyler"! Mat: Pølser i lompe/ brød, pizza, eller annen favorittmat! Tid: ca 2-3 timer! Med foreldre så er det litt forskjellig! Noen vil at det ikke skal være foreldre der, mens andre lager et "voksenbord" der foreldre kan sitte og skravle og drikke kaffe!
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #4 Skrevet 21. mai 2008 Det var smart. Kanskje putte lys i den ene muffinsen, slik at gutten får blåst ut et lys Venninna mi tipset om fisking av godtepose og, så det kommer jeg nok til å gjøre.
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #5 Skrevet 21. mai 2008 Takk for tipsen. Om det blir fint vær, så går vi kanskje ut og leke. Det er en fotball bane i nærheten som vi kan gå til. Og en liten mini skog, kanskje dra på skattejakt?? Oi, jeg glede meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå