gr8shag skal få 09 baby:) Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Føler meg oppblåst og vondt i brystvortene. Nå er jeg spent på om det er baby på gang!! Men det er kanskje bare innbilning...... litt tidlig å kjenne symptomer enda kanskje?
Mamma for 3<3 Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 Hei:) Jeg har positiv EL-test nå, og har da vel EL tor-fre. Og da har jeg vel IKM 4-5 juni om ikke jeg tar feil
drgod Skrevet 21. mai 2008 #3 Skrevet 21. mai 2008 jeg har el idag eller i morgen.ikm 4 juni.det blir kjempe spennende. det blir noen laaaaaaaaaaaange dager dette;-))) lykke til alle sammen.
gr8shag skal få 09 baby:) Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. mai 2008 Men hvor lang syklus da? Jeg har 28 dager og har regnet ut at jeg hadde el da ca i går eller dagen før eller noe. Men jeg er ikke så inne i det med el.. . . . .
09-nurk? Skrevet 21. mai 2008 #5 Skrevet 21. mai 2008 Henger meg på - har også ikm 4. juni, Har også svært dårlig tålmodighet!!!
gr8shag skal få 09 baby:) Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 21. mai 2008 Hei på deg 09-nurk. Ja, det er jammen kjedelig å bare gå og vente og kjenne etter symptomer! Jeg skjønner jo ikke helt når el er heller, men regner med at jeg har hatt el.... Hvis ikke så må jeg prøve neste mnd, men har jo mest lyst til at det skal gå denne pp.
09-nurk? Skrevet 21. mai 2008 #7 Skrevet 21. mai 2008 Kanskje vi har helt lik syklus? Jeg har 28 dager, regelmessig. Fikk mensen sist 7, mai, og eggløsning mest sannsynlig rundt dag 13-14 (altså i går og i dag - synes jeg har kjent litt murring og slikt de siste to-tre dagene).
gr8shag skal få 09 baby:) Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 21. mai 2008 He he - ja, det er faktisk akkurat samme. Jeg fikk også mens 7 mai og har 28 dager. Men da er altså el i går eller i dag? Jeg tror egentlig jeg har litt tidlig el - hvertfall i forhold til sist gang jeg ble gravid. Da kunne jeg ikke ha blitt gravid om el er 14 dager før IKM. Da var jeg bortreist mens kjæresten min var hjemme. Jeg har samme syklus som den gangen.
håper-håper... Skrevet 21. mai 2008 #9 Skrevet 21. mai 2008 hei hei... får jeg lov å henge med her selv om ikm mest sannsynlig ikke er før 7.-8.juni ? første mensdag var 7. mai her også, men har sykluser på 31-32 dager.. så må vente noen dager ekstra... prøver cb digitale el-tester for første gang nå, men har ikke fått noe utslag enda...håper de slår ut en av de nærmeste dagene.. noen av dere som har noe erfaring med de forresten? spennende med disse prøveperiodene altså...litt FOR spennende noen ganger...har ikke den helt store selvdisiplinen når det kommer til testing
09-nurk? Skrevet 21. mai 2008 #10 Skrevet 21. mai 2008 Hei til deg òg! Har ikke prøvd el-tester, men kommer sikkert til å gjøre det hvis dette viser seg å ta lang tid... Tror du du har el omtrent nå da? Merker du noen til det til vanlig? Hadde bare dagene gått raskere!! Til deg gr8shag: Det er sikkert godt mulig at du har tidligere el enn dag 13-14, mener jeg har lest at det er mulig å ha el allerede på dag 9 faktisk?
gr8shag skal få 09 baby:) Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #11 Skrevet 21. mai 2008 Hei på deg. Har ikke noe særlig erfaring med el-tester. Sikkert derfor jeg ikke aner når el er heller..... men satser på at det er rundt dag 10 -12 - har litt tidlig el tror jeg - særlig siden jeg pleier å få litt slim bare få dager etter mensslutt. Lykke til med testingen - skulle gjerne ha testet nå jeg, men det er jo liten vits i!!
håper-håper... Skrevet 21. mai 2008 #12 Skrevet 21. mai 2008 pleier å ha litt smerter og ømme bryst, men ikke fått det enda.. men kan jo drøye noen dager til, siden syklusen er litt lengre... får vente i spenning fått en del utflod....samt noe som kan være el-slim i dag...så håpe - håpe hva er deres tegn på el?
09-nurk? Skrevet 21. mai 2008 #13 Skrevet 21. mai 2008 Jeg pleier også å ha litt smerter, som svake menssmerter. Får også vanligvis slim, men er usikker på om dette kommer før, under eller etter el. Sengekos ca annenhver dag, så treffer vi forhåpentligvis riktig tidspunkt. Jeg hadde aldri gjettet at det å prøve å bli gravide skulle vise seg å være en hel vitenskap!
gr8shag skal få 09 baby:) Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #14 Skrevet 21. mai 2008 OK - så da er det sikkert el som foregår her da.... har litt stikninger nederst i magen mot lysken, og "ilinger" i puppene, men de er ikke vonde når jeg tar på dem eller kommer bort i dem. Må vel hoppe i høyet i kveld - igjen! Jeg synes ærlig talt at annenhver dag blir litt mye for en gammel dame som meg... ha ha ha.
håper-håper... Skrevet 21. mai 2008 #15 Skrevet 21. mai 2008 nei, ikke sant...og så masse tips og råd som noen steder står at er bra og andre steder ikke bra... blir jo komplett forvirret av mindre men får bare prøve på...krysse fingrene og håpe;) lykke til!
09-nurk? Skrevet 21. mai 2008 #16 Skrevet 21. mai 2008 Haha, enig, annenhver dag er i tøffeste laget, men hva gjør man vel ikke for å lykkes? Har også hørt motstridende påstander; noen mener man skal spare litt på kruttet, mens andre mener man skal fyre løs så ofte som mulig. Ikke vet jeg. Men man vinner da ikke i Lotto uten kupong, så da har jeg konkludert med at jeg satser på aktivitet ;-)
gr8shag skal få 09 baby:) Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #17 Skrevet 21. mai 2008 He he he - Jeg ble så usikker på el og alt, så nå måtte samboeren komme og levere pakke.... da burde jeg være innenfor el håper jeg , hvis dette er dag 14 og el dag.... tihi hihihihi. Da satser jeg på positiv test 3-4 juni. Yohooooo!!!! ( Yeah - right!.......)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå