Gjest Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 For i forgårs fikk vi en "koselig " regning i posten på 3500 kr fra bilverkstedet, skulle ha eu kontroll. I går fikk vi regning på 2600 fra ett forsikrings selskap som har terroristert oss, vi nekter å bruke de, men jaggu sendet de regning likevel. Idag fikk vi autopass regning.. HVA blir det neste.....har blitt lit redd postmannen jeg.
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 Neste blir brev fra norsk tipping om milliongevinst.... Evig drøm det ser du....sukkh....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. mai 2008 #3 Skrevet 21. mai 2008 Stemmer på forslaget til LatterKlatten om en gedigen sjekk som detter ned i kassa snart!!!
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #4 Skrevet 21. mai 2008 Ja det hadde vært noe det :0) Men så heldige er vi vel ikke.. Las ett innlegg på skravla der ei mente at en kan ønske på seg ulykker med å tenke negativt....Tro hva bestemor har tenkt på siden hun har mista 5 av 8 barn.... Nei, får tenke positivt og få en sjekk i posten ;0)
Gummelillan Skrevet 21. mai 2008 #5 Skrevet 21. mai 2008 Hm, sånn konvolutter med vindu er sjelden hyggelige, nei! Lottogevinsten er jo et veldig mye bedre ting å vente på i postkassen. Men det forsikringsselskapshistorien hørtes da ganske så høpløs ut? Forsikring er ment som en hjelp - ikke terror?
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #6 Skrevet 21. mai 2008 Huff ja, litt redd han jeg også ..men det forsikringselskapet bør få seg en smekk!
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #7 Skrevet 21. mai 2008 Ja det forsikrings selskapet er noe av det mest innpåslitne vi har vært bort i.Gubben sendte en mail om forespørsel om tilbud, så begynte en dame å ringe hver eneste dag, hun var skikkelig frekk mot meg da hun ba om å snakke med mannen min. Tilslutt sa mannen min at vi ikke var interessert, men så dukka det jaggu opp ei regning... De sa at de la seg lang flate, men jeg er ikke helt sikker på at dette er enden. Minner meg om tele 2..Kom hjem til inkasso krav en sommer, hadde ikke fått ei eneste regning først, ikke var vi kunde en gang..
Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. mai 2008 #8 Skrevet 21. mai 2008 Vet du hva! Det har jeg opplevd med Tele 2 også!!! Og jeg skal si jeg tente på alle pluggene, for dette gjentok seg gang på gang. Purringer i postkassa er jeg ikke intr i! Det endte til slutt med at jeg truet med TV2 og VG og da fikk jeg en av sjefene på tråden til slutt som beklaget og beklaget og beklaget!!!!! Men ærlig talt altså......det går ikke an!!!
Gummelillan Skrevet 21. mai 2008 #9 Skrevet 21. mai 2008 Useriøst!!!!! Jobber selv innen forsikring og kjenner jeg blir lettere oppgitt over at det finnes så useriøse aktører i bransjen.
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #10 Skrevet 21. mai 2008 Vi også måtte true tele 2, men en fremtidig kunde mista de i oss iallefall. Enda med at vi har samme forsikrings selskapet vi har hatt. Blir jo skremt fra å bruke noen når de oppfører seg, slik før en i tilfelle trenger de,noe en håper på at en slipper selvsagt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå