Gå til innhold

Hurra i dag flytter hushjelpen inn!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Riktignok i form av en irobot støvsuger, men det er bedre enn ingen ting! Klarer ikke støvsuge uten at bekkenet går helt bananas og tenker at støvsuging ikke akkurat trenger å være første prioritet når lillebror kommer i hus! Skal bli deilig å ha en robot som tar seg av smuler og støv, mens jeg triller frem og tilbake til bhg med ungene. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HÆÆ?? Hva er det, he he he?? Tuller du eller?

Skrevet

Men svarte for en pris da=S

Har sett lignende på tv-shop og clas ohlson til under 500kr...

Men de er kanskje ikke like bra?!

Skrevet

Søk på irobot støvsuger på elkjøp eller lefdal så finner du den nok.

Skrevet

Er ikke samme greia, nei! Hadde aldri betalt så mye hadde jeg ikke sett den i bruk for å si det sånn. Hverken mamma eller bror er lettlurte, så jeg føler at jeg har full kontroll. Pappa kjøpte den til mamma fra butikken Enklere Liv og det er jo ingen tullebutikk! ;) Får nok litt avslag, for jeg er alltid frekk nok til å spørre om det hos el-kjedene! ;) Det flotte er at den også tar tepper, hvilket ikke den fra clas ohlson gjør bl.a. Og den returnerer til ladestasjonen når den er ferdig, eller når den trenger strøm. Genial sak!

Skrevet

Oi, en sånn kunne jeg ha brukt for her hjemme. Det blir så utrolig fort støvete hjemme hos oss.

Skrevet

Aha, kanskje noe alle burde få seg;o)

Meeen til den prisen tror jeg at jeg kan se langt etter noe slik=( *snufs*

Skrevet

Hehe, ja her ryker noen av sparepengene mine. Men det føler jeg at det er verdt! ;) (Har en god buffer på sparekontoen så trenger ikke å spise suppe for å hente meg inn etter dette heldigvis!)

Skrevet

Hadde jeg bare visst hva sparepenger er....;o) hehe

Her forsvinner alt inn i den nye bilen! så jeg får tåle å støvsuge selv en stund enda... Men skriver opp på ønskelisten!

Skrevet

Denne så kjekk ut!

Tar den bare flate tepper? Jeg har ett par "rufsete, langhåra" tepper. Det blir jo litt høyere kant for støvsugeren å klatre opp på. Jeg har ellers parkett og noen persiske tepper, men de er jo flate, så det går kanskje?

Klarer den å snirkle seg innimellom spisestue stolene, eller må du dra disse ut på gulvet?

Bare støvsuger den eller pusser den på flekker på gulvet også?

Klarer den ris (yngste griser masse ris på gulvet)

Mange spørsmål her :D

Skrevet

og klarer den å komme seg over dørstokker?

Skrevet

Nå har ikke mamma sånne "langhårede" tepper så det skal jeg ikke uttale meg om. Men den skal gå greit oppå alle andre tepper.

Dette er teksten fra enklerelivs hjemmeside:

"Med robotstøvsugeren kan du komme hjem til rengjorte gulv, hver dag. Dette er tredje generasjons robotstøvsuger som har fått svært gode anmeldelser. Den er svært enkel å bruke og støvsuger hele rommet, også helt ut til lister og kroker, med sine spesialbørster. Den roterer enkelt unna hindre og har en egen trappesensor som hindrer den fra å falle ned trapper. Robotstøvsugeren går dypt ned i tepper og fjerner støv og dyrehår. Kommer den til harde gulv justerer den trykket automatisk. Robotstøvsugeren kan enten stilles til å rengjøre på bestemte tider, eller ved å trykke på en knapp på støvsugeren. Den støvsuger rommet bare en gang før den beveger seg til neste rom. Når den er ferdig å støvsuge finner den tilbake til basen sin for lading."

Når det gjelder stoler så er det jo begrenset hvor bredt det er mellom bena på stolene. Jeg kommer til å lempe stolene opp på bordet når den skal ta en skikkelig runde.

Ris vil jeg tro den tar uten problem. Den gnukker nok ikke på gulvet, da må du nok frem med vaskekosten. ;) Det er en støvsuger ikke en gulvvaskemaskin.

Fordelen er at man kan sette den til å gjøre jobben mens man selv gjør noe annet. F.eks er på jobb, følger barn til bhg eller rett og slett koser seg i hagen. Det er litt lyd på den (som en vanlig støvsuger) så det er kanskje ikke så hyggelig å sitte i samme rom som den når den holder på.

Her kan du se den i aksjon: http://cdn.irobot.com/filelibrary/Roomba_Videos/560video.html

Skrevet

Så artig sak =0)

Skrevet

Jeg har en sånn sak jeg...

Men har for mange vinkler hos meg dessverre...

Så om noen vil ha den så bare å hyle ut.

Husker ikke modellnavn og slikt men det kan jeg selvfølgelig finne frem.

Selger den for 700, nypris var 2100 men jeg kjøpte på salg for 1900,-

Den kan både kjøre av seg selv, styres med fjernkontroll og den ha UV lys for å drepe bakterier...

Skrevet

Er det samme type som det har vært snakk om til nå?

Funker den ikke noe særlig? Skulle den ikke kunne gå fint rundt vinkler?

Kan den modellen du har være en eldre modell som ikke fungerer like bra?

Hmm. Har lyst på, men ble litt i tvil siden du ikke er like begeistret for din. Gidder ikke ha dingser som ikke brukes, men har lyst på en slik en hvis den fungerer topp.

Skrevet

Ikke kjøp før jeg har testet det litt rundt her da vel, så kan jeg fortelle hvordan det funker i mitt Mesterhus-hus.... ikke så mye vinkler, bare to karnapp! ;)

Skrevet

Har hatt en sånn i ca to år. Va genial i starten, men så begynte det å bli problem med batteri og lading. Er visst et kjent problem med irobot. Så gled deg så lenge du kan. Har blitt bortkastede penger her i huset!!!!

Skrevet

Jeg husker ikke hva den heter som sagt, men tror ikke det er iRobot.

Problemet hos meg er at jeg har INGEN rette vinkler i huset jeg bor i nå. Og det blir litt mye surr for stakkaren som ender med å kjøre seg bort enten i gangen eller på vaskerommet:)

Jeg har dessuten vaskehjelp også, så jeg har ikke noe behov for den, polakker funker en del bedre, for de både rydde og vasker også;) Hehe...

Men jeg kan sjekke hva den heter jeg, og finne spesifikasjonene, vet de ligger på nett:)

Skrevet

Hmmm... jaja, har nå kvitering og venter at den skal vare en stund så blir det noe trøbbel så går jeg tilbake til butikken med den og blunker pent! ;)

Skrevet

Den på clas olsen da???Noen som har prøvd den???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...