babyloveyou Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Jammen har jeg testet positivt.... følt det i noe dager at noe var på gang... men trodde ikke det var mulig å få positiv test så tidlig... har to barn fra før, og føler jeg nettopp var gravid.. fikk januar 2007. brukte da laang tid på å få det til, så dette er jo helt utrolig. Var ikke planlagt en gang.. men selvsagt veldig velkommen! regner termin til 1 februar.
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 Gratulerer, og velkommen hit! Er alldeles fersk her selv, men siden jeg fikk gutten min i juli 2007 så føler jeg meg som en "gammel traver" her ;-) Lykke til med svangerskapet!
svanemamma Skrevet 21. mai 2008 #3 Skrevet 21. mai 2008 Gratulerer så mye og velkommen hit. Jeg har også to barn fra før (to gutter) med termin 17.januar. Masse lykke til.
ltn :) Skrevet 21. mai 2008 #4 Skrevet 21. mai 2008 ja må gratulere så mye vi fikk selv ei lita tulle i juli 07 å vi har 2 barn så nå er det nr 3 som er på tur
Mikkemafian Skrevet 21. mai 2008 #5 Skrevet 21. mai 2008 Hei, og gratulerer med positiv test.... Det var mange med 07-barn her. Min lille tulle kom i oktober 07, så det er ikke så lenge siden sist her heller, nei.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå