Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ta det!! for all del...jeg valgte å ikke gjøre det. angret som bare juling når pressriene startet. tro meg du vill heller bli ferdig med den saken før det bjynder å presse på, er helt sikkert mye greiere å kunne konsentrere seg om å trykke ut babyen enn å tenke på andre ting som skal ut. jeg er sikker på at jeg hadde født en time før om jeg hadde tatt imot. Neste gang sier jeg for all del ikke nei...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for råd! Jeg spurt jm om dette i går og hun sa at man godt kan ta det hjemme. men da skal man bruke et 120ml klyster uten Senna. Senna er et avførende stoff som kan få skikkelig fart på fødselen, og det kan jo være litt uheldig hjemme...

Samtidig er det jo mange som blir veldig løse i magen når fødsel nærmer seg, og da er det jo ikke vits i klyster...så jeg tenkte å vente til jeg kommer på sykehuset. i den grad det lar seg planlegge. :-)

Skrevet

jeg var løs i magen:p det var derfor jeg valgte det bort...men etter 6 timer med rier hadde det samlet seg opp igjen:p så sånn ble det;)

Skrevet

Jeg har aldri tatt klyster før en fødsel og kommer nok ikke til å gjøre det denne gangen heller. Har ikke tenkt over en gang at det kan komme ut noe i det andre hullet heller og ikke har jeg merket at det har kommet noe heller. Grunnen til at jeg ikke tok det sist,er at jeg har en tarmsykdom,som jeg er redd skal bli verre.

Det er jo opp til hver enkelte,skal en ta det hjemme,må hode på barnet være festet,ellers kan det gå galt,fikk jeg beskjed om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...