Anonym bruker Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Undres om jeg gjør det, 11 dager til termin og det renner noe hvitaktig tyntflytende ned langs bena mine.. ikke så masse. syns d er flaut å dra til føden med dette. Noen som vet??
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 Gå til føden og hør.. Jeg fikk vite at det var en viss fare for infeksjon, så jeg måtte inn og sjekke.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2008 #3 Skrevet 21. mai 2008 Om det er farlig å lekke litt fostervann 11 dager før termin? Du syns det er flaut å dra på føden med det, men du vil ikke syntes det er mer flaut å ikke rekke frem til sykehuset før babyen kommer, fordi du ikke gadd å sjekke hva dette er for noe??? Har tanken slått deg at fødselen kan være i gang?? Sjekk dette, du !!
KaMa Skrevet 21. mai 2008 #4 Skrevet 21. mai 2008 Ring og hør med føden. Noen ganger i livet så driter man i hva som er flaut. Dette er en av de gangene. Bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2008 #5 Skrevet 21. mai 2008 Har fosterhinna revna så er infeksjonsfaren stor!! Hva er verst liksom; at du synes det er flaut at vannet renner el at babyen din blir alvorlig skadet av infeksjon...? Jeg hadde vannavgang og fikk derfor antibiotika forebyggende mot infeksjon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå