2 små orkaner Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Var på helsestasjonen med lillebror. Stresset litt da jeg var sent ute. Skulle betale parkeringspenger, men automaten var ute av drift. Løp og hentet baby som satt i bilen. Setter fra meg bilsetet i garderoben og går inn til legen. Da jeg kommer ut igjen ser jeg at lommeboken min ligger i setet. Shit, glemte å ta den med inn. Flaks ingen tok den. Går mot bilen og finner ikke igjen nøklene. Fuck.... Ser da fra lang avstand bilen på parkeringplassen. Det står nøklene i bildøren. Bilen var ulåst og bak i bilen i full sikt sto vår nye dyr barnevogn. Flaks. Skylder på ammetåken:-)
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 21. mai 2008 #3 Skrevet 21. mai 2008 Litt flaks skal en ha ja Er du dansk? også skriver du flytende norsk, imponerende
2 små orkaner Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. mai 2008 Jepp, er dansk. Ikke vanskelig å skrive norsk vet du. Bare dansk med stavefeil:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå