Gå til innhold

Litt flaks må man da ha:-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på helsestasjonen med lillebror. Stresset litt da jeg var sent ute. Skulle betale parkeringspenger, men automaten var ute av drift. Løp og hentet baby som satt i bilen. Setter fra meg bilsetet i garderoben og går inn til legen.

Da jeg kommer ut igjen ser jeg at lommeboken min ligger i setet. Shit, glemte å ta den med inn. Flaks ingen tok den.

Går mot bilen og finner ikke igjen nøklene. Fuck.... Ser da fra lang avstand bilen på parkeringplassen. Det står nøklene i bildøren. Bilen var ulåst og bak i bilen i full sikt sto vår nye dyr barnevogn. Flaks.

 

Skylder på ammetåken:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt flaks skal en ha ja :) Er du dansk? også skriver du flytende norsk, imponerende :)

Skrevet

Jepp, er dansk. Ikke vanskelig å skrive norsk vet du. Bare dansk med stavefeil:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...