nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 jeg var DØDS sliten de første månedene med beby.. fikk ikke sovet på natten eller sovet på dagen når bebyen sov.. blir det annerledes neste gang? vil jeg slappe mer av liksom? deres erfaringer?
Ksenia & Anjem Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 har slappet myye mere av nå etter jeg fikk nummer to
Zitro Skrevet 21. mai 2008 #3 Skrevet 21. mai 2008 Jeg synes at nr 2 er så enkel at jeg gjerne ville hatt 10 til, hvis alle var like enkle deriomot. :-) Tilogmed fødselen var liksom ikke noe problem med nr 2. Men nå hadde jeg kollik unge med nr. 1 som hylskreik døgnet rundt i 4 mnd. Nr 2 er ei snill lita jente som knapt gråter i det hele tatt... :-)
Meg + 2 prinsesser Skrevet 21. mai 2008 #4 Skrevet 21. mai 2008 Jeg synes alt er mye bedre denne gangen! Og jeg sover heller ikke på dagen (da blir jeg helt ødelagt) men man er ikke like "hysterisk" denne gangen,ammingen går lettere og jeg er ikke like sliten..
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 21. mai 2008 #5 Skrevet 21. mai 2008 Nr 2 er som man har gjort dette en milion ganger =0). Graviditeten gikk raskt. Fødselen var ikke lik måtte ta hastekeisersnitt så det var nytt men gikk veldig fint. Ungen var større så det var ikke stress med veiing en gang i uka. Er bare på helsestajonen de gangene man må =0). Vet att om ditt og datt ikke gjøres eller gjøres så går det bra uansett =0). Begge tullene er bedaglige. Tulle to har lakenskrekk om kveldene men ellers er de like. Sovet hele natta fra de var 2/3 måneder begge 2. Er 16 måneder mellom de. Kommer til å gå strålende masssse lykke til om nr 2 ventes
lucky_mom Skrevet 21. mai 2008 #6 Skrevet 21. mai 2008 Vi hadde det iallefall mye enklere med nr. 2. Og ENDA enklere med nr. 3 :-) Når nr. 2 kommer så har man jo lært masse etter nr.1, og mange rutiner osv er allerede på plass.
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 21. mai 2008 #7 Skrevet 21. mai 2008 Noe helt annet med unge nr 2, den bare følger med på lasset, hehe, eldste går i bhg, så da har jeg mulighet til å sove på dagen når minsten sover hvis jeg vil.. De første månedene med minsten gikk så utrolig fort, for jeg gikk bare å ventet på at han skulle bli "vanskelig", men neida plutselig var han blitt stor gutt...
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 21. mai 2008 #8 Skrevet 21. mai 2008 å ja, og jeg har gått rundt siden han ble født og sagt at det hadde ikke skadet om han var tvilling, for jeg skulle fint klart to små i motsetnig til når eldste var liten..
nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 21. mai 2008 oh takk for mange svar= ) sååå godt å høre. er ikke gravid nå men et år til kansje = )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå