Gå til innhold

Folk tror vist jeg er feit og ikke gravid : (

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er komt i uke 26, men pga jeg er kraftig bygd, med en liten mage så ser jeg visst bare feit ut. Når jeg forteller jeg er gravid, lurer alle på hvor magen er... og kommentarer som " å jeg trodde du bare hadde lagt på deg " Jeg er jo snart 6 mnd på vei !! Jeg syns magen er blitt stor, for normalt har jeg flat mage. Vet at det er stor forskjell på hvordan en bærer barnet i magen. Det var slik sist jeg var gravid og. Må si jeg blir av og til missunnelig på sylslanke med den store magen. Jeg får trøste meg med at jeg nok ikke får noen strekkmerker, det fikk jeg heller ikke sist. SF-målene er helt normale, og ikke minst alt bra med fosteret. Har bare lyst å vise hele verden at jeg er gravid og ikke bare en tjukkebolle : )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn hadde eg det og, eller ikke helt da. Men det var ingen som såg eg var gravid. Var folk som spurte meg etter eg hadde fått hvem sin unge det var, haha.. Ikke så morsomt, men hun er MIN:) Dette var nummer to. Med nummer en var det ikke så godt å se heller, men hadde en fin liten gravid mage selv om ikke så mangen såg det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...