Gå til innhold

Euro-Disney here we come!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Neste uke bærer det av sted til den store lekeparken. Jentene har "half-term" hvilket betyr en hel uke fri. Hva kan vel være bedre enn en aldri så liten tur til Disney? Vi gleder vårs til å hilse på Sleeping Beauty, Ariel etc. Og ikke minst gleder små prinsesser seg til å sove på hotell og spise frokost og middag på restaurant!!

 

Ellers vil jeg bare få opplyse om at vi fremdeles ei huset har solgt og at vi nå satser på utleiebransjen. Det går hurra-meg-rundt om dagen men jeg håper at jeg engang utpå høsten får litt bedre tid til å leke med dere igjen.....

 

De av dere som snart skal til varmere breddegrader (sånn ca. Kreta og andre greske herligheter osv) GOD TUR!!! kos dere masse og kom tilbake med masse ny energi som sikkert må til for å overleve en typisk norsk sommer :))

 

Vi har allerede booket inn neste tur til gamlelandet og gleder vårs til det uansett vær.

 

kos og klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åhh så kos for ungene da, nå ble jeg misunnelig på disney tur :0)

Dumt dere fortsatt ikke har fått solgt huset, håper dere får leid ut raskt.Lykke til videre og kos dere på tur !

Skrevet

Takk og takk! Utleie er MYE lettere. Har faktisk 2 familier som står i kø allerede, og utleiefirmaene vi mer enn gjerne ha huset vårt i kunderegisteret. Er nemlig INGEN hus med 4 STOOOOORE soveom på utleiemarkedet i mils omkrets for tiden. Og det lover jo godt selvom jeg allerhelst skulle ha solgt så jeg hadde fått litt penger til ny bil. Men det skal jeg ikke tenke det aller minste på til neste uke. Da skal jeg bare være helt Disney;)

Skrevet

Næmen så herlig da!!! Til prinsesseland og hilse på de andre rosa - det blir flott for skjønne prinsesser og mamman det tenker jeg:-)) Så kan jo pappa bære diademer og gullsko når de blir liggende igjen på bakken etter små løpende føtter;-D

 

Ha en riktig GOD TUR og kos dere masse:-)

 

Og huset, ja det ordner seg vet du:-) Det gjør alltid det!!

 

Så blir det kjempehyggelig å sees igjen sånn utpå sommeren en gang - til vin- og skravlekvelder, og glade stunder på stranden:-)

Skrevet

Så gøy, prinsesser og minni mus og andre rariteter.....

De kommer til å stooooorkose seg:o) Mammaen og pappaen også.

 

Hus til utleie er bedre enn ikke noe:o)

Og før eller siden blir det solgt.

 

Ja vi skal kose oss i varmen, er nok ikke så gæli i Paris heller nå..

 

Har aldri vært i Euro-Disney, men i Disneyland, og det er vel temmelig likt......

Ikke billig men kjempegøy!!!!

 

Godt med en tur til gamlelandet:o)))

Skrevet

Hørtes deilig ut!!

 

Kos dere og god tur til både små og store prinsesser!

Skrevet

Kos dere masse!!!!!!

Skrevet

ÅH,dit har jeg alltid drømt om å få reise!!!!

Gosj ;o) Kos dere gluggmasse.Å huset ordner seg vet du.

God tur til hele gjengen !!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...