Musseknapp Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Noen som hadde sex samme dag eller dagen etter eggløsning og venter/har fåttgutt, eller noen som hadde sex noen dager før eggløsning, og venter/har fått jente? Har lest at x-sædceller (jente) lever lengre, og at y-sædceller (gutt) svømmer raskere... Er dette bare en myte, eller er det noen som har "erfart" det? Litt gøy å høre med flere om det til en viss grad kan stemme :-)
Kjærlighet <3 Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 Nå er det ikke sikkert at vi får jente,men jordmoren kunne hvertfall ikke se noen tut:-) Vi hadde sex dagen etter eggløsning vi da og et par dager senere, men det er vel mest sannsynlig at det var dagen etter eggløsning som resulterte i baby :-)
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 21. mai 2008 #3 Skrevet 21. mai 2008 Med første hadde vi sex dagen etter EL: gutt Nå hadde vi tre dager før EL: UL sier jente...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå