Gå til innhold

Stelleprodukter..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke stelleprodukter (merke) velger dere å bruke til babyen og hvorfor? Jeg vurderer Derma eller Aco sine (fra apoteket) Hvilken er best liksom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt Neutral sin produktserie pga Norges Astma-og Allergiforbunds godkjenning.

Kjøpte sinksalven og badeoljen. Mer enn det har jeg aldri hatt behov for når barna har vært babyer.

Silulen sinksalven (fås på apoteket) har jeg brukt tidligere, og har vært veldig fornøyd med den også.

Skrevet

Alt jeg kan si er: kjøp stelleprodukter på apoteket!

Det er mange merker som hevder at de er nøytrale og fine for babyer, så er de egentlig sterke og kan skape kløe, irritasjon og allergi hos de små.

Skrevet

Babyline sine produkter er best i test har jeg lest meg frem til, så jeg kommer til å gå for de. :) får bl.a. kjøpt dem på reflex sine butikker.

Skrevet

Jeg tror også jeg kommer til å gå for testvinneren Babyline. Ingen hormonforstyrrende stoffer, miljøskadelige stoffer eller allergifremkallende stoffer.

Skrevet

ska ha neutral sine produkter... fins jo t åss voksne åsså så bruke dem av å t... fåes åsså kjøpt på apoteke....

Skrevet

Samboeren min er sykepleier, og anbefaler på det sterkeste aco sin sink pasta.

Skrevet

Hei!

Registrer deg på pampers.no (går fint å registrere både mor og far og få to pakker :-) og på libero.no så får du bleieprøver,gaver og stelleprodukter gratis. Småtuber/flasker som er greie å ha med i stellevesken.. Kjøpte zinksalve og andre saker til førstemann som jeg aldri brukte, det er bedre å se etterhvert hva du trenger. Det eneste du egentlig behøver er kanskje en nøytral kroppsvask, men vann fungerer fint det også :-)

Skrevet

Tusen takk for nyttige tips.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...