Lilletrille-84 Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Snakket med ei venninne i går som har vært på ul i uke 33 og ser det er flere her inne som har vært på ul seinere i svangerskapet.Jeg var bare på en i uke 17 og har ikke fått tilbud om noen flere seinere.er det noe jeg burde gjort?er i uke 38 nå så det nærmer jo seg med stormskritt men begynner å stresse med om barnet er for stort osv...Uff masse tanker nå om dagene ja....
løveprinsen <3 Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 Om alt så bra ut ved den ordinære ultralyden i uke 17-18 er det ingen grunn til flere ul. Jeg skal inn på ny ul i uke 32, og det er for å se om morkaka har trukket seg opp. Ved ordinær ul lå den langt nede og stengte for utgangen. Du trenger ikke bekymre deg. Alt er nok i skjønneste orden skal du se. Uansett lykke til med nær forestående fødsel.-)
Nordhagenjentene :) Skrevet 21. mai 2008 #3 Skrevet 21. mai 2008 Jeg har hatt mange ultralyder, men det er fordi jeg har vært syk (hyperemesis) og en del smerter. Sykehuset Elverum er fantastiske, hver gang jeg har ringt fordi jeg lurer på "om det skal være sånn" får jeg komme til undersøkelse og da tar de som regel ul. Så lenge alt er bra med dere begge sies det at du ikke trenger fler ul enn den ene, men du kan jo spørre føden om de kan ta en på deg fordi du begynner å føle deg litt stresset...?
Lilletrille-84 Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. mai 2008 høres bra ut.takker masse for svar...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå