Gjest Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Hei. Har et spørsmål ang hårfjerning - har nemlig aldri fått det gjort av andre før.... Skal fjerne hår på legger og ved bikinilinjen. Gjør det veldig vondt? Må jeg la det gro på forhånd, eller kan jeg holde det ved like til jeg skal dit?
zaaaaa *på overtid* Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 klart det gjer vondt! men det er absolutt å anbefale;) dei stryk som regel på huden etter dei har revet, det hjelper;) men tenk resultatet!!! må lide litt for skjønnheten he he lykke til:)
azita Skrevet 21. mai 2008 #3 Skrevet 21. mai 2008 Hei,hei.. Er hudterapeut, og anbefaler ikke voks på bikini under svangerskap. Området er supersensitivt pga økt blodmengde og alt annet som foregår i området. Har faktisk måtte avbryte slik behandling på kunder pga smerter og blodutredelser. Legger er annerledes, men også her med forsiktighet og med ERFAREN terapeut. Har du antydninger til åreknuter eller noe svake årevegger kan slik behanling medføre forverring.Når det er sagt holder det med ca 2 mm lengde på håret og om det er veldig langt gjør det bare mer vondt. Lykke til..
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #4 Skrevet 21. mai 2008 Så dumt at det ikke er anbefalt da! Skal til Kreta i uke 28-29, og synes etterhvert det er vanskelig å holde på selv..... Noen som har gode råd?
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 21. mai 2008 #5 Skrevet 21. mai 2008 Du kan jo få noen andre til å barbere bikinilinjen din da.. Men selvfølgelig kan jo være litt skummelt det også.. hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå