Gjest Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 ...og jeg tror jeg dør.. Er bare 4 mnd siden jeg fødte, og vi har vært veldig forsiktige, men de siste dagene har jeg hatt masse graviditetstegn.. Kvalm, svimmel, masse muringer (særlig når jeg ammer), halsbrann, økt utflod, ømme pupper... Jah.. Sikkert altfor tidlig å teste, men jeg må bare.. Hjelp!!
pøber´n & je Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 Sikker på at det ikke er mensen som kommer da?
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #3 Skrevet 21. mai 2008 Den skal ikke komme ennå.. Er veldig regelmessig.. Og jeg pleier aldri kjenne noe særlig til den på forhånd...
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #4 Skrevet 21. mai 2008 Sånn har jeg det hele tiden! Er 5 mnd siden jeg fødte. Tatt utallige tester, men alle har vært negative. Du er nok bare veldig hormonell pga amming og fødsel:) Men si hvordan det gikk da! =)
jente08&jente2010<3 Skrevet 21. mai 2008 #5 Skrevet 21. mai 2008 får nå se om du er gravid da:) om du er den jeg mener du er:) høres veeelddiiigg sånn ut da:)
Monajenten Skrevet 21. mai 2008 #6 Skrevet 21. mai 2008 Kanskje det blir tre tette og ingen badehette da;-)
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 21. mai 2008 #8 Skrevet 21. mai 2008 Åååååå sååå koooos. Jeg kunne tenkt meg 3 tette =0) har 2 =0). Men satt inn spiral så får vel vente litt=0). Masssse lykke.
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #9 Skrevet 21. mai 2008 Nicket er laget for anledningen, så blir i tilfelle bare to tette altså. Men du er ikke helt avskrekket med to tette altså? Hihi. Testen var negativ, men får ta en ny om en uke eller noe.
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 21. mai 2008 #11 Skrevet 21. mai 2008 Åååååå da så =0) Ikke avskrekket i det hele tatt. Går strålende. Eneste aberet har vært att elste ikke har hatt barnehageplass. Har vært kos. Men har vært på åpen barnehage 4 ganger i uka nesten hver uke siden misten var 2 uker. Det er litt stress.Men storesøster må jo få leke og more seg med andre barn. Så anbefaller barnehageplass. Så får den elste leke og more seg og du får ta deg litt bare av den miste.Jeg har vært heldig har snille besteforeldre som har tatt seg godt av elste til tidet så det har gått bra =0)
Mammarama=) Skrevet 21. mai 2008 #12 Skrevet 21. mai 2008 Hei.Er veldig normalt å få tilbake noen av gravid symptomene ca 4-6 mnd etter fødsel.. Er vel disse hormonene som spiller oss ett puss, så vi skal være flinke å beskytte oss=) Jeg hadde det likt ca 4 mnd etter sist fødsel, var tilfeldigvis innom hoss legen som da sa at det var helt normalt..Ble noe stresset da mine et forholdsvis tette 20 mnd mellom. Men var ikke gravid... Lykke til=)
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #13 Skrevet 21. mai 2008 Åh, det er det ja? Bare kjente igjen så mye av det fra jeg var gravid med småen, så begynte å lure litt.. Kjente det veldig tidlig da også. Men vi får se når jeg tar neste test da. Kanskje det bare er kroppen min som lurer meg.
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #14 Skrevet 21. mai 2008 Betryggende å høre! Synes jo det høres veldig koselig ut med to tette, samtidig som det kanskje ikke passer heeelt optimalt akkurat nå. Men det gjør det vel kanskje sjelden. Hehe.
Tia med 2 ♀ Skrevet 21. mai 2008 #15 Skrevet 21. mai 2008 Jeg hadde også masse symptomer noen mnd etter fødsel og brukte noken del penger på tester. var slik at når jeg plutselig var gravid så regna jeg med negativ test som vanlig, og ble veldig overraska. Ble vel gravid 6-7 mnd etter fødsel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå