mamica Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Jeg var hos jordmor nå nettopp og ble henvist til Ullevål for UL i dag p.g.a. lite liv...Jeg har grått så mye nå, men egentlig tror jeg alt er bra, men det var jordmor som skremte meg litt.jeg har morkake foran, og har ikke kjent noe mindre liv i dag enn ellers,men hun mente jeg burde sjekke dette...uff...dette innlegget ble veldig ustrukturert...Er det noen som har blitt henvist til ullevål p.g.a. lite liv?
Nr3påG3jenter:) Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 Uff da, ikke noe kul... Vil bare önske deg lykke til, allt er helt sikkert bare bra!
Mops7 Skrevet 21. mai 2008 #3 Skrevet 21. mai 2008 Ikke til Ullevål, men til KKB. Og alt var helt fint:) Håper og tror at det samme gjelder for deg. Hos meg var det babyen som slacket litt, og hadde lagt seg med bena inn mot ryggen. Hun kom ut frisk og fin og særdeles aktiv noen mnd senere. Nå er hun to og et halvt, og fortsatt særs aktiv:) Lykke til!!
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #4 Skrevet 21. mai 2008 Hei. hvis du selv ikke har merket noe forskjell på barnets bevegelser, så er nok alt i orden!!! Jeg gikk inn og ut av ullevål den siste mnd ( sist svangerskap), tok BT, sparketester ctg og prøver, enda jeg selv mente alt var i orden:) Ble nok mere skremt av alle prøvene og kontrollene, enn jeg egentlig var på forhånd, men de vil bare det beste for oss, så det ikke skal dukke opp noe uventet. Jeg fikk antydning til svangerskapsforgiftning i slutten, så jeg ble satt i gang dagen etter termindato.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå