Joikaboll@ Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Linus ligger med hodet godt planta ned i bekkenet. Og godt var det. Vekt blei anslått til 3,7 kg, altså en diger gutt denne gangen, de andre 4 barna har hvert fra 2,4 til 3,2 kg. Jeg er så lei av å vente nå at nå får han se å finne veien ut, kommende storebror (4,5 år) tegner stadig pil på magen, fra navlen og ned og sier at nå må Linus snart komme ut.
Dotten Skrevet 21. mai 2008 #3 Skrevet 21. mai 2008 He, he. Flink gutt! Håper han kommer ut snart også da! Lykke til!
Ksenia & Anjem Skrevet 21. mai 2008 #4 Skrevet 21. mai 2008 diger 3,7 kilo? hehe pøv 4,5 kg du ) kevin var 3750, akkurat passe
Gjest Sekretøsa Skrevet 21. mai 2008 #5 Skrevet 21. mai 2008 Skjønner at du syns det er svært, når de andre har vært mindre Snuppa her var 2800, men hun kom bretta, så kan vel gange litt Haha Minsten var 3965.... trodde jeg skulle sprekke hele veien:P
dritgrei hei hei! Skrevet 21. mai 2008 #6 Skrevet 21. mai 2008 hun forrige veide 3,7 og det var helt greit altså! Jeg heier Joikaboll@ HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA!! Kan du se meg????det er jeg som dukker opp bak pipa til naboen hver gang du ser ut av vinduet, med en paraply i hver hånd! Jeg har nemlig lært meg en sånn flyplass dans som kan danses så storker skjønner hvor han skal lande, evt så babyen vet hvor han skal hen når han vil ut i luften :-) Lykke til med innspurten, for det er virkelig bare innspurten igjen! god klem fra
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 21. mai 2008 #7 Skrevet 21. mai 2008 Så kjekt:-) Da er han nok klar til å komme til verden snart! Lykke til
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 21. mai 2008 #8 Skrevet 21. mai 2008 Så fint da! ) Spennende, men sikkert kjedelig å å vente, hehe
Mamsen87 :) Skrevet 21. mai 2008 #9 Skrevet 21. mai 2008 Så flott! Ja, nå må han snart komme ut! Den siste tida er skikkelig kjedelig! Gutten min var 4135 gram og det gikk greit:)
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 21. mai 2008 #10 Skrevet 21. mai 2008 Så spennende....en ny verdensborger med KJEMPE fint navn kommer snart:) Masse lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå