Gå til innhold

Baby 7 uker spiser så lite

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns at min baby på 7 uker har begynt å spise så lite, eller så fort kanskje jeg skal si... Han ligger kun ved puppen i noen få minutter før han snur seg vekk... Er dette kanskje fordi han er blitt større og klarer å suge til seg større menger på en gang. Jeg har masse melk og han har mange våte bleier om dagen. Virker stort sett fornøyd. Noen med samme erfaringer??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

babyene blir fort effektive sugere:) så lenge han virker fornøyd og legger fint på seg, så er vel alt greit vil jeg tro. du har sikkert vært på 6-ukers kontroll, og vekta så fint ut?

tuppa her ligger i alt fra 5-10 min på en pupp hvert måltid. så her kommer det masse melk, samtidlig som hun suger effektivt. svært sjeldent jeg må legge henne til andre siden foreks.

Skrevet

Vært på 6-ukers kontroll ja og han lå fint på skalaen.. så da regner jeg med at alt er bare bra. :)

Skrevet

Jepp,helt vanlig det:-)

Gutten min har vært slik lenge, spiser som regel kun en pupp pr. måltid, og ligger alt fra 5-15 min. Som oftest 7-8 min tror jeg.

Og han var nesten 7500 gram nå på 3mnd- kontroll, så spiser effektivt ja;-)

Skrevet

Min baby på 7 uker har også vært veldig rask, men i går bæsja ho grønt, og det kan tyde på at ho får lite næring, så nå prøver jeg å tvinge henne til å ligge lengere ved hver pupp sånn at ho får mer av den feite næringsrike melka.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...