Gjest Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Jeg skal liksom på tur med jobben til helgen, men min mann er blitt så dårlig i ryggen at han klarer ikke å passe mini alene.. er så redd sjefen min skal bli sur hvis jeg ikke kan bli med, fordi hun hadde så lyst at jeg skulle bli med fordi jeg aldri har hatt anledning til å være med på tur med jobben før. Hun har gitt uttrykk for at hun blir sur hvis jeg ikke blir med. Har ikke noe lyst å bli med heller i grunn. Hva skal jeg gjøre?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 Få noen i familien til å passe barnet?
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #4 Skrevet 21. mai 2008 Da sier du det som det er, mannen din er syk og kan ikke være alene hjemme med lille. Hun har ingen rett til å bli sur på deg for dette. Er du redd det kan få konsekvenser for arbeidsforholdet ditt?
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #5 Skrevet 21. mai 2008 Min familie bor 110 mil unna og svigermor er så syk for tiden at hun klarer heller ikke passe han. Med andre ord, ingen som kan passe han.
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #6 Skrevet 21. mai 2008 Ja, jeg må bare si det til henne...uansett hvor sur hun blir...men tror jeg skal gå til henne på kontoret og si det, i stedet for i telefonen. Ja, jeg er redd hun skal lage det surt for meg på jobb fremover...
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #7 Skrevet 21. mai 2008 Så utrivelig:( Fatter ikke hva det er med noen mennsker, fordi de har en sjefsstilling så tror de at de kan gjøre som de vil med sine ansatte:( Ønsker deg lykke til, og du må gjøre det du føler er rett i din situasjon. Du får prøve å heve deg over det hun evt måtte stelle i stand for deg, eller gå videre med det, om det er ett alternativ...
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #8 Skrevet 21. mai 2008 Ja, helt enig...noen takler rett og slett ikke å være sjef...Eg sier det til henne når jeg kommer på jobb, åsså får hun si hva hun vil....jeg er veldig deprimert for tiden åsså, så jeg tåler liksom ikke så mye kjefting heller
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #9 Skrevet 21. mai 2008 Nå har jeg vært å snakket med sjefen min på jobb i dag, hun ble som forventet DRIT SUR. Hun forstod ikke situasjonen i det hele tatt som vanlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå