Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sorry meg, men hva skjer med at ungen til Svein og Martine (som liksom er denne Samira sin - og som kalle Carola men egentlig heter Fatima) - er HELT hvit?

Dævver.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det meningen av jeg burde skjønne hva du preiker om nå?

(Tips meg gjerne.)

Skrevet

Nei, jeg skjønner det nesten ikke selv. Men jeg slo på tv'en nå (jeg ser aldri på TV, så jeg blir like forundret hver gang jeg bestemmer meg for å gjøre det...) Og nå ser jeg på Hotel Cæsar.

Skrevet

Meeen, om jeg forstår deg riktig, så kan mulattbarn bli heeelt hvite, uten spesielle negroide trekk. Har sett det jeg... om ikke helt vanlig. Og det var ikke et albino-barn! Og ja.. moren var svart, så den hvite babyen kom ut av henne, og hun var ikke surrugatmor :) He, he.

Meeen, nå må du bare ta Cæsar med en klype salt da... :)

Skrevet

Altså jo da - jeg har sett ganske så lyse mulattbarn... Men ikke på den måten der. Det vare bare så åpenlyst tullete....

Ja, jeg tar det vel med en klype salt. Ser heller aldri på det - men like morsomt hver gang jeg ser på det, hehehe.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Herremin, siklerotte ;) Detta er vel episoder fra laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang tid tilbake! Hehe. De var ikke så gode på "triks" da vettu ;)

Skrevet

Så jo det på klærne da! Men det er bare helt sinnsykt... Jeg har ikke sett disse episodene før - ikke at jeg har sett på Cæsar heller, så det var jo litt morsomt da.

Nå ser jeg på Home and Away - nesten like morsomt.

Skrevet

En negroid og en arisk person kan fint få både lyse blåøyde barn, akkurat som helt mørke negroide barn. Ikke noe rart i det.

Av Cæsarsvakheter er det vel langt flere som er mer fremtredende enn dette?

Skrevet

Det vet jeg i prinsippet - men det er ikke så ekstremt vanlig, så jeg må si jeg stusser litt over det når de liksom kommer med den ungen og det virker heeelt vanlig at den er lys osv...

Cæsarsvakheter fins det nok mange av, men jeg er ganske ny i spillet - og jeg har ikke sett de episodene før, så jeg må ta det gradvis.

Skrevet

Det er litt vanlig.. Småen vår er relativt lys (i huden) i forhold til sin far, som dog ikke er heeelt mørk, men likevel.

Har også en kompis som er mørk, mens datteren er lyshåret, men med brune øyne. Men sant nok, i en tv-serie burde de klart å hoste opp en unge som har _noen_ likheter med opphavet sitt.

Ikke gjør det. Ikke ta det gradvis. Ikke ta det i det hele tatt. Jeg tipper at å lese Donald Duck er bedre for åndslivet enn Cæsar..

Skrevet

Joda, jeg har brunt hår, brune øyne og er ganske mørk i huden selv - jeg har en veldig lys datter, med blondt hår og knallblå øyne - så selvfølgelig, det går an... Men det er liksom ikke så vanlig da. Må si jeg ler litt når den ungen er mor av Samira som er mørk, og egentlig skal hete Fatima osv. Blir så tja, teit... :P

Jammen det er jo drit morsomt! Jeg ler meg i hjel hver gang jeg ser på en episode... Tror seriøst jeg må begynne å se på det - sånn nå og da i hvert fall!

Skrevet

Nå og da, men aldri la det bli en vane. Før du vet ordet av det, så er du avhengig. *Grøss*

Det var det som skjedde med meg og nikotin. Men jeg mener det kommer mer konstruktive ting ut av sigarettene enn av Cæsar. ;-)

Skrevet

Hehe - nikotin fellen falt jeg i for mange år siden - men jeg prøver å komme meg ut av den revefellen der... Mihi.

Kommer jo masse konstruktivt ut av Cæsar da - blant annet lærer man en god del om kjærlighetsforhold og intriger osv osv. Drit bra!

Skrevet

Jeg kjenner ei som er fra India.Veldig mørk i huden, som fikk en gutt med en nordmann. Gutten er helt hvit med blå øyne. kan absolutt ikke se noe utenlandsk i det hele tatt. Vet det er vanskelig til tider for henne. Folk tror ikke hun er moren...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...