Hanne.. Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Ligger bare i senga nå og prøver å bli bedre, er det noen der ute som har noen gode råd?? Føler meg skikkelig slapp, har vondt i halsen, og tett i nesa, og sånn frysningshud.. he he.. vet ikke hva jeg skal kalle det. sånn sår hud.. har virkelig lyst til å være frisk når fødselen starter! Så alle gode råd taes imot med stoor takk.. noen der ute som har født forresten når de har hatt influensa? Hvordan var det? Tenker at man får jo ikke pustet gjennom nesen og det der!
Nr3 i 2012 Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 Ville bare si at jeg føler med deg. Jeg er også 38 uker på vei. Og har nettopp fått en krafig forkjølelse. Litt feber, sår hals, hoster (ikke godt å hoste med svær mage... ), mistet stemmen. tett i nesa.. men bruker nesespray jeg da.. Ønsker deg god bedring. Og håper vi blir friske til vi skal føde!!
Hanne.. Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2008 Takk, god bedring til deg også! ja vi får vel bare holde oss inne og håpe vi blir friske snart
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #4 Skrevet 22. mai 2008 Hei, huff dette hørtes kjipt ut! Prøv å hold deg god og varm, svett gjerne(!!!), og husk å få i deg nok veske. Mot tett nese og sår hals kan du holde hodet over varm damp fra en kasserolle....det gjorde pappa med meg da jeg var lita :-) Ellers vet jeg ikke annet enn å ta det med ro...kjedelig, men... Håper du blir fort frisk!! :-) Jeg har kjøpt meg vitaminer med probiotiske bakterier, hjelper på immunforsvaret. De heter Ido-form immuno. Lykke til :-)
skatten kom i mai :) Skrevet 22. mai 2008 #5 Skrevet 22. mai 2008 jeg hadde en skikkelig forkjølelse forrige uke.. helt grusomt!! har aldri vært så tett i mitt liv .. var livredd for at fødselen skulle starte å at eg ikke skulle klare å puste gjennom nesa var på apoteket og kjøpte en nesespray .. det hjalp endel.. eg passet på å holde meg varm og ikkje være for lettkledd ute tross finværet.. koste meg med kakao og tok tiden til hjelp.. er mye bedre nå fortsatt littegrann tett, men ikke noe å klage over.. ønsker deg god bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå