Gå til innhold

Dårlig gjort (barnehageplass)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi var så lykkelige over å ha fått 1. plassen vår i en privat barnehage rett i nærheten, så ringer hun meg bare en uke etter at vi har takket ja til plassen og forteller oss at hun skal flytte et stykke unna!!!! Kunne hun ikke fortalt det før vi takket ja til plassen??? Snakket med han som sitter på opptakene og han trodde at det kunne bli noe ledig på vårt 3. eller 4. valg som også er i nærheten. Men han ringte meg igjen for noen dager siden og sa han måtte prioritere 2006 barn først. Så nå må vi takke ja til en plass som jeg ikke hadde på søkerlisten min i det hele tatt. Kan ikke gå på den private barnehagen pga av at den er åpen fra 07-15:30....og det går jo ikke! Synes dette er så utrolig dårlig gjort, hun må jo ha visst at hun skulle flytte!!!

Fra å være overlykkelige, til å bli skikkelig skuffa er ikke noe særlig. Er heldigvis glad for at vi får plass et sted, men det er innmari kjedelig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slik er det med private barnehager. Dere bør jo vite at man ikke har noen rettigheter ved privat praksis.

Forstår du er irritert, men man kan ikke forvente at andre mennesker ikke skal få flytte på dagen (om det er det de vil) fordi det ikke passer dere. Bra du har fått plass i det hele tatt.

Skrevet

Føler virkelig med deg, det er så fortvilende. Jeg husker følelsen jeg fikk i kroppen da jeg i fjor fikk avslag på barnehageplass. Hva mener de man skal gjøre med barna, ta de med på jobb????

Håper alt ordner seg for dere, det pleier som regel å gjøre det, man kan ikke gi opp håpet med en gang. Det gjorde jeg, men det ordnet seg allikevel:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...