Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er ganske lav, ca 162 cm, mens min kjære tilkomne er høy, ca 184 cm. Vi har en sånn "hjelpekorpset-greie" der det ser veldig dumt ut på bilder pga høydeforskjellen. Når vi skal gifte oss vil jeg da ha ganske høye hæler. Jeg er flink til å gå på høye hæler, har mye trening. Men problemet blir å finne noen kjempegode sko jeg kan overleve med hele dagen uten å måtte amputere vekk noe dagen etter.

Noen tips? Har sett på de Tango Too-skoene, men de ser kanskje litt lave ut? Setter veldig pris på svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sjekk kreativtbryllup.no

der hard e flere.

Skrevet

Men er de behagelige?

Jeg prøvde noen sko når jeg prøvde brudekjoler, og etter 1 time med de skoene så ville jeg bare dø.

Skrevet

Det spørs hvor høyt høyt er. Jeg har samme problem, og har bestilt fra brudesko.no. Har ikke navnet på skoen i hodet, men det er den hvor du kan bytte ut ankelremmen med et silkebånd med perler. Mener å huske at de er 8,5 cm høye.

Kjenner en som har de + at en av selgerne hadde de på seg under hele bryllupsmessen i oslo spektrum. Jeg "spiponerte" på henne flere ganger i løpet av messen, for å se at hun virkelig holdt ut hele dagen =)

Skrevet

Ser de fleste der er 7,5 cm, og det er jo veldig høyt. Akkurat sånn jeg vil ha det. Skulle ønske det gik an å prøve de på forhånd slik at en vett størrelse osv. Vet du om noen forhandlere?

Skrevet

Jeg vet ikke om noen forhandler, jeg prøvde de på messen. Jeg bruker vanligvis 36/37. Disse var litt store i str, så jeg måtte ha 36.

Jeg var også litt skeptisk til å bestille uten å ha prøvd de ordentlig, til kjolen osv....men salgsdamen sa at det bare var å sende de tilbake hvis det ikke var riktig str, farge osv. (Man har jo også 14 dager angrerett når man kjøpper på nettet, i følge angrerettloven eller hva den heter)

Skrevet

Okei. Det høres jo bra ut. Tusen takk for hjelpen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...