annab Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Hei! Jeg er ganske lav, ca 162 cm, mens min kjære tilkomne er høy, ca 184 cm. Vi har en sånn "hjelpekorpset-greie" der det ser veldig dumt ut på bilder pga høydeforskjellen. Når vi skal gifte oss vil jeg da ha ganske høye hæler. Jeg er flink til å gå på høye hæler, har mye trening. Men problemet blir å finne noen kjempegode sko jeg kan overleve med hele dagen uten å måtte amputere vekk noe dagen etter. Noen tips? Har sett på de Tango Too-skoene, men de ser kanskje litt lave ut? Setter veldig pris på svar!
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 sjekk kreativtbryllup.no der hard e flere.
annab Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2008 Men er de behagelige? Jeg prøvde noen sko når jeg prøvde brudekjoler, og etter 1 time med de skoene så ville jeg bare dø.
titti1983 Skrevet 21. mai 2008 #4 Skrevet 21. mai 2008 Det spørs hvor høyt høyt er. Jeg har samme problem, og har bestilt fra brudesko.no. Har ikke navnet på skoen i hodet, men det er den hvor du kan bytte ut ankelremmen med et silkebånd med perler. Mener å huske at de er 8,5 cm høye. Kjenner en som har de + at en av selgerne hadde de på seg under hele bryllupsmessen i oslo spektrum. Jeg "spiponerte" på henne flere ganger i løpet av messen, for å se at hun virkelig holdt ut hele dagen =)
annab Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. mai 2008 Ser de fleste der er 7,5 cm, og det er jo veldig høyt. Akkurat sånn jeg vil ha det. Skulle ønske det gik an å prøve de på forhånd slik at en vett størrelse osv. Vet du om noen forhandlere?
titti1983 Skrevet 21. mai 2008 #6 Skrevet 21. mai 2008 Jeg vet ikke om noen forhandler, jeg prøvde de på messen. Jeg bruker vanligvis 36/37. Disse var litt store i str, så jeg måtte ha 36. Jeg var også litt skeptisk til å bestille uten å ha prøvd de ordentlig, til kjolen osv....men salgsdamen sa at det bare var å sende de tilbake hvis det ikke var riktig str, farge osv. (Man har jo også 14 dager angrerett når man kjøpper på nettet, i følge angrerettloven eller hva den heter)
annab Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 21. mai 2008 Okei. Det høres jo bra ut. Tusen takk for hjelpen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå