Gå til innhold

veeeeeeldig svak strek... gravid????

Anbefalte innlegg

Skrevet

i dag testet jeg, og fikk en veldig svak strek, nesten så jeg ikke ser den. så tok jeg en test til, men den var negativ... kan jeg være gravid? har ikm om 5 dager...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan nok hende at du er gravid, men ville nok testet litt nærmere ikm for å være sikker.

Jeg fikk svak strek på cb 2 dager før ikm og knallpositiv på ikm.

Skrevet

men det kommer ikke en svak strek om jeg ikke er gravid? :) vil så gjerne... :)

Skrevet

Jeg fikk svak, svak strek 4 dager før ikm (ikke morgenurin) og jeg var gravid. Har fått svake positive tester så tidlig før også, og jeg har vært gravid alle gangene!:)

Så ja, jeg tror det er MYE mulig at du er gravid!!:) Et forsiktig gratulerer sendes din vei...:)

Skrevet

takk :) men jeg testet i dag tidlig igjen, og da var den negativ :( hva kan det bety?

Skrevet

Du er nok gravid ja. Min var også kjempesvak første gangen jeg testet, ca 4 dager før ikm.

Lykke til med den lille :)

Skrevet

tusen takk :) bare så redd for å bli skuffet :(

men jeg skal prøve å holde meg nå, til neste uke :)

Skrevet

Hei! Du kan kikke litt på www.pernille.info. Der står det en del om hva som er skyggestrek og hva som kan regnes som positiv. Lykke til! :)

Skrevet

takk for tipset, det var nyttig :)

Skrevet

ta en sånn test som det står gravid eller ikke gravid på . Denne kan du ta før du skulle hatt mensen. Den slo ut på meg, selv om den andre ikke gjorde det.

Skrevet

Hei! Jeg har også akkurat funnet ut at jeg er gravid, testet først en negativ, så en med svaaak strek, prøvde igjen et par dager senere og da var fargen senere ( dette var ca. 1 uke etter forventet mens uteble).. Hcg skal vel doble seg i begynnelsen, så kan være lurt å vente noen dager og teste igjen kanskje? :)

Skrevet

gratulerer til deg :) du er heldig!!!!:)

Jeg bestemte meg for å vente noen dager med å teste, siden jeg venter mensen på mandag, men klarte ikke å holde meg igjen i dag, å den var negativ... så nå har jeg tatt 5 tester, hvor bare en var litt positiv :(

bestilte meg nye tester i dag, som sikkert kommer i morgen, så da skal jeg prøve å vente, iallefall til søndag med å teste igjen :)

Det som er så irriterende er at jeg er så sikker, med tanke på symptomer, at jeg er gravid... jeg er trøtt og sliten konstant, treg mage, stikkinger i underlivet, så har jeg blitt kvalm på ettermiddagene de siste dagen og i går begynte jeg plutselig bare å grine foran samboern min, uten grunn... så har jeg økt matlyst..

Det går ikke an at alle disse bare er innbilning vel?? uff, håper ikke det...

Skrevet

jeg bestilte meg sånne strips over nettet.. ingen av dem slo ut med en klar strek... (selv om det var morgenurin også) kontrollstreken var klar, men gravidstreken var bare en skygge. (den var så uklar at jeg visste ikke om det var bare noe jeg innbilte meg eller hva det var) Ble så oppgitt at jeg reiste på apoteket og kjøpte meg en sånn clearblue digitaltest.. Klarte ikke å vente til jeg kom hjem så stakk innom et offentlig toalett! Tok CB testen, (Dette var sent på dag) og den slo ut positivt. Gravid sto det i displayet ett par minutter etter jeg tok den.

Ta heller en slik CB digitaltest. Anbefales! da slipper du å lure :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...