Mamma for 3<3 Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Har drevet å testet eller EL denne pp, pg i dag trur jeg kanskje den er positiv! Test streken må jo være like sterk,eller sterkere enn kontroll streken hvis den er positiv. Streken min er like mørk, men ikke like tykk. Har det noe å si? Noen som har en mening om dette? Tenkte å teste en gang til senere i dag for sikkerhets skyld da.
Havfruen med liten fisk Skrevet 23. mai 2008 #3 Skrevet 23. mai 2008 Heisann! Dette skjedde meg og nettopp! Jeg velger å tolke det som pos tror jeg. Testet hele syklusen, dette er første gag jeg bruker el-test. Det stemmer med tidspunktet og jeg har to barn fra før så jeg har jo sannsynligvis el, så jeg stemmer for at det betyr positiv test. Så denne helga blir det laging av baby!!
Havfruen med liten fisk Skrevet 24. mai 2008 #4 Skrevet 24. mai 2008 Jippi! Enda sterkere utslag på test i dag! Da er det el!! Du da? Fikk du sterkere utslag? Hatt flittig sex i helga,hehe?
Mamma for 3<3 Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. mai 2008 Hei Tok en test til. og den var lik den første. Så tok jeg enda en dagen etterpå, og den var svakere igjen, så regner med jeg hadde EL. Hadde kjempevondt i magen, så det var nok EL. For første gang i mitt liv:) Trur aldri jeg har hatt EL før, så det var ganske ''stort'' for meg:)Har PCOS og har ikke hatt EL tidligere, men hadde lap for en liten tid tilbake, håper jo det bærer frukter, hehe Har hatt masse sex og pute under rompa og bena opp etter veggen. Ingenting skal være uprøvd! Når har du IKM? Jeg har IKM ca 5-6juni
Havfruen med liten fisk Skrevet 25. mai 2008 #6 Skrevet 25. mai 2008 Mine sykluser er lange, så jeg satser på om en fjorten dagers tid. Men el-testene mine blir ikke svakere, de blir bare sterkere, nå ser kontrollstreken ut som en skyggestrek i forhold, hehe. Lurer på når egget egentlig slipper da jeg? Håper virkelig dere har greid det da, det fortjener du virkelig!! Vi og har hatt masse sex, pute under rompe og beina opp! Hvor lenge ligger du da? Satser på at det holder med 15-20 min jeg da, litt slitsomt og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå