Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

sønnen min på 21 mnd har fått vallergan av legen pga veldig sovevansker om kvelden, hyler og skriker når jeg legger han i sin egen seng. skal kun sove i min seng når legger meg... har fått vallergan og ga han det inatt.. hjalp litt og sovna greit, men da i min seng klokka 7. våknet 10 og var helt hysterisk, ropte au og var grinete hele natta.. nesten som han fikk vondt i magen eller noe av den.

noen med erfaring fra dette produktet? eller noen råd om hva man kan gjøre med søvn problemer i det store og hele

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Både mageondt og hodepine er bivirkninger av medikamentet, så det kan jo hende han har reagert på det.

Jeg vil anbefale deg å gå på Helsekost og be om et preparat for søvnløshet, det gjorde jeg, husker dessverre ikke hva det het. Men fortell hvor gammel han er, så finner de ut av det vil jeg tro. Det hjalp, men det smakte ikke godt, så enkelt å få i han var det ikke.

Ellers har jeg dessverre ingen råd å gi deg, dette gikk over av seg selv, nå er han 20 mnd. og sover seg i gjennom natten.

Skrevet

jeg har brukt dette og følte meg bakfull om morgene.

Skrevet

hvor mange ml fikk han?

Skrevet

Jeg fikk sinnsykt hjertebank av den så jeg trodde jeg skulle dø! Har du oppsøkt en homøopat, akupunktør eller sone terapaut? Chamomilla homøopatisk er fint. Eller legg en te pose i vann og bad babyen. KJøp på helsekost.

Skrevet

Sønnen min har slitt med søvnvansker i perioder. Oppsøkte sa legen for å få vallergan siden det var det jeg fikk anbefalt fra andre. Fikk da vite at barn under 2 år aller helst ikke skal ha vallergan grunnet bivirkningene osv. Legen anbefalte en annen medisin som kan sammenlignes med vallergan, det heter Phenamin. Prøv det. Funket veldig bra på lillemann, etter ei uke som han som en drøm!:) vertfall i forhold til det han har gjort:P

Skrevet

Er enig med hun over,prov phenamin heller.

Jeg selv ble helt hyperaktiv av vallergan da jeg var barn og ville hvertfall ikke sove.

MEN jeg ville ikke gått på helsekost å spurt etter noe til barnet mitt.

Det er bla annet pga at det er mange stoffer i mange produkter barn ikke skal ha,heller ikke ha mye av.Apotek personale anbefaler lege,hadde det vært noe vidundermiddel til barn som fikk det til å sove bedre og at barn kunne brukt det uten problem av helsemyndighetene, ville jo selvfølgelig apotekene solgt det!!!

Gå til lege

Skrevet

Jeg har gitt Vallergan til tulla da vi skulle på en lengre flyreise. Hun sovnet godt og virket ikke affisert av det da hun våknet.

Jeg selv dreimot har prøvd det og syns ikke den hjalp noe den natten, men dagen etter var jeg så trøtt så trøtt.

Skrevet

Har jobbet med barn som har fått vallergan. De har hatt en skikkelig hang over dagen etter. Det finnes noe som heter melatonin, som er for innsovning. Det er et stoff som er naturlig i kroppen. Noen har for lite av dette..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...