The_Baby_Container_4Trimester Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 er bar 24 uker på vei, men kunne ikke dy meg! Skal bli sååååå spennende å se om det som lever inne i meg har menneskelige trekk!
Gjest Tallulah Bankhead Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 Jeg gleder meg veldig til å se bildene! Enkelte menneskelige trekk har han nok. He he. Jeg håper det blir en kjempefin opplevelse for dere, og at bildene blir klare og tydelige.
The_Baby_Container_4Trimester Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2008 Jeg får dessverre ikke den j***a CD ROM (eller koppholderen da) på PC'n opp. Derfor kommer ikke bildene inn her før i morgen. da jeg må få en kollega til å laste dem opp og overføre dem til meg. Det var en person der inne, ganske skranten så jeg tror han skal få lov å godgjøre seg litt til. Han ligger opp ned og danser Macarena. Han så litt små-homo ut faktisk der han lå og viftet feminint med armene i disco stil! Og det ble bekreftet at det er en gutt ja :-) Skal bli moro å se han live :-)
Miss Misantrop Skrevet 21. mai 2008 #4 Skrevet 21. mai 2008 Gud så gøy det må ha vært å se. Gleder meg til min 3d som er neste uke. Tror dessverre (eller kanskje heldigvis) ikke ultralyd er kommet til stadiet for å avsløre seksuell legning. (Ønsker forresten med dette alle som lever i partnerskap til lykke med dagen og håper det kommer mange flere stortingsvedtak som dette, i årene som kommer. For barnas del og for deres....)Det er så flott at vi har muligheten til å bli litte granne kjent med den lille før den kommer til verden. Lurer på hva dette gjør med prosent andelen som får fødselsdepresjoner. Er den konstant eller minsker den fordi vi har fått litt bedre forbredelses tid enn våre mødre fikk?
The_Baby_Container_4Trimester Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. mai 2008 Da har jeg lagt ut noen 3d ul bilder. Ikke le av babyen min da, selv om han ser litt rar ut....
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 22. mai 2008 #6 Skrevet 22. mai 2008 Neimen.... Nydelig lite nurk inni der da=) Jeg vil også ha så mange bilder av jenta vår.. hehe=)
The_Baby_Container_4Trimester Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 22. mai 2008 Takk! *bluss* *stolt*
frøkendings *fødeklar!* Skrevet 22. mai 2008 #8 Skrevet 22. mai 2008 Så gøy å se:) Søte baby. Gleder meg stooort til eg skal på 3d, men har har bestilt til uke 28, nesten så eg angrer litt...leeeenge å vente he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå