Mamma2OO5 Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 saks? eller er det en maskin? og hvor får jeg kjøp frisørsaks? jeg pleier å snaue hodet til gutten min, men nå vokser håret og kunne tenke meg å klippe det litt m saks..
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 Saks.. Du får kjøpt tynne saks og vanlig frisør saks hos chlas olson veit jeg..
Mamma2OO5 Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2008 Det er kanskje billigere der enn hos frisøren ja...
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 21. mai 2008 #4 Skrevet 21. mai 2008 Mye billigere :-) Men ikke like bra da så klart.. Men mer en godt nok om du bare skal bruke det hjemme..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå