Gå til innhold

Hjemmenettet er borte :o(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg logger på får jeg bare informasjon om at maskinen har funnet ny software og jeg har da ikke lagt inn noe nytt. Tenker jeg spør naboen onm han har kjøpt ny ruter, uten å si fra. (Vi har felles nett...) Han er sjelden hjemme selv med to barn og så tror jeg han legger seg tidlig på kveldene. Det er jo aldri lys der etter kl 21....... Det er jo først da jeg har tid til å gå på nett, så det kan nok ta litt tid før jeg kan leke masse med dere!

Får nøye meg med litt jobbedibbing inntil det ordner seg :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj så dumt, du får ringe på hos naboen i middagstida, så er han sikkert hjemme.

Men jeg syns det er kosleig når du bedriver jobb-dibbing også jeg da, men nå har jeg akkurat lagt begge ungene så nå tror jeg at jeg må gjøre "eitkvarsla'..." her i huset.

Skrevet

Skikkelig kjedelig!!! Har selv vært uten nett i litt over ett døgn... i tillegg så sa laptop'en min takk for seg en gang for alle.

Føler seg nesten isolert fra omverdenen uten internett;=)

Skrevet

Det er jammen noen av de tekniske tingene vi strengt tatt ikke trenger det er vanskelig å klare seg uten! Du får skrive en lapp til naboen og spørre. Han kan da ikke bytte ruter uten å si fra hvis dere deler? Her i huset funket det avanserte trikset å skru av og på ruteren. Ikke så lett som det høres ut til når vi har plassert ruteren høyt oppe i et klesskap. Fint når det funker og er ute av veien, men dumt når mor sjøl ikke rekker opp selv når hun står på en stol ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...