Gå til innhold

Da er jeg tilbake her ,Faen :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter en SA på 17 mai er jeg tilbake her... ja ja, vi får prøve igjen.

Heldigvis ordnet kroppen min opp selv når det først skjedde.

Dritt kjip opplevelse jeg ikke unner noen. Heldigvis har jeg de 2 jentene mine.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, nei og nei......! Så fælt. Som du sier er det enda godt du har de to små jentene dine :)

Men var du langt på vei da, og hadde du prøvd lenge på denne spiren? Ønsker deg all mulig lykke til, og la oss håpe du blir raskt gravid igjen med en liten superspire :)

Klem

Skrevet

ønsker deg masse lykke til!!!!

håper det klaffer fort igjen

Skrevet

Føler med deg....er i samme situasjon selv. Fikk beskjed på 17. mai at alt var fint etter ul og på mandag på ul var det dødt. Begynte å blø idag så da ordner vel kroppen det selv- heldigvis.

Jeg har også barn fra før og det er jeg utrolig takknemlig for nå:) Vi får gå på med krum hals når ting har roet seg:) Lykke til videre!

Skrevet

Vet hvordan du har det, mistet selv på 16.Mai..Men her har tydligvis kroppen ikke ordnet opp selv, så jeg skal inn på sykehuset for muligens utskraping :(

Skrevet

Uff, det var ikke noe særlig Mjupsi. Det kan ta litt tid før det setter igang sa gyn jeg var til. Får håpe du unngår utskrapning! Tiden går saaakte når man går sånn og venter. *trøsteklem*

Skrevet

Jeg var 8 uker på vei, Ikke lenge (heldigvis). Men det er utrolig hvor fort man instiller seg på at man skal ha baby igjen. Har ikke brukt prev. siden min yngste ble født. Hun er 14 mnd. Har ikke hatt noen intensiv prøving. Om man tenker på temp måling el noe som helst sånn. Kun et aktivt sex liv de siste 4 mnd. he he.

Så vi får fortsette med det framover, og håpe det sitter snart igjen....

Takk for trøsteklemmer og hyggelige, støttende ord. Selv om jeg ikke er en sliter akkurat...

Kjenner godt at hadde jeg vært 33 år, ingen barn og en sa hadde jeg nok vært i elendig form nå!!

Men 33 med 2 jenter er jeg uansett superheldig.

Sender mange tanker til dere som sliter!!!

Skrevet

Okei. Men selv om du "bare" var 8 uker på vei, er det mer enn lenge nok til å bli superglad og innstille seg på en ny liten verdensborger!

Vi får krysse fingre og tær (men ikke bena) på at du raskt blir gravid igjen, og at dere koser dere masse med hverandre i tiden fremover :)

Lykke til!

Skrevet

Føler med deg!

Mistet selv i mars da jeg var 8 uker på vei:(

Men håper veldig på at det er ei lita spire der igjen nå!

Lykke til og håper det går bra neste gang!

Klem

Skrevet

Ikke gøy det der. Vet hvordan det er! Men du er jo heldig som har to, men du ville jo så gjerne ha denne her også, stemmer det? Jeg hadde det slik i hvertfall. Men når alt kom til alt var det godt å ha min datter å kose med:)

Så inne på profilen din, tror du må satse på å få mars barn..heh de andre var det så jeg, tenk å vittig det hadde blitt!

Uansett ønsker jeg deg masse lykke til videre!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...