Giinaღ Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 dette her. At man er gravid, men kjenner nesten ingenting. Når begynte dere å få symptomer? Er bare 4 uker, så kanskje litt i tidligste laget...
mamma-for-første-gang Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 Ja, det er merkelig når kroppen bare lever sitt eget liv og man har null kontroll over hva som skjer.. Jeg er 8+3 i dag, og skal til min første legekontroll i morgen. Har hatt jevnt med symptomer (litt småkvalm, voksesmerter i livmor, ømme bryster, oppblåst i magen) siden jeg var rundt 4 uker på vei, men nå har plutselig alle symptomene bare gitt seg. Blir selvfølgelig superbekymra (som om jeg ikke var bekymra nok fra før..) og alt jeg ønsker meg er en UL så jeg kan få sett det lille menneske som (forhåpentligvis) har det helt fint inni meg. Man skal jo egentlig bare være glad for at man unngår de verste symptomene, men med symptomer så kjenner man hvertfall at det skjer noe inni der..ikke lett dette
3 snart 4 :o) Skrevet 21. mai 2008 #3 Skrevet 21. mai 2008 Jeg fikk veldig ømme bryster og en del stikninger nederst i magen rundt IKM. Var også gravid for snart 2 år siden (MA), og da hadde jeg ingen symptomer for i uke 6 ca.... Jeg synes ikke du skal bekymre deg, dette er vel veldig individuelt tror jeg....
Tredjemann på vei! Skrevet 21. mai 2008 #4 Skrevet 21. mai 2008 Forrige gang kjente jeg ingen ting i det hele tatt, annet enn at jeg kanskje var litt mer sulten enn før og ganske trøtt. Alt gikk helt fint og nå er godgutten 13 mnd. Denne gangen er jeg ganske kvalm. Begynte vel rundt uke 5 tror jeg.
svanemamma Skrevet 21. mai 2008 #5 Skrevet 21. mai 2008 Ble kvalm ca. 4 dager før ikm. Er i dag 5+6 og er kjempekvalm hele døgnet. I tillegg er jeg trøtt og har ømme bryst.
Prinsemamma:-) Skrevet 21. mai 2008 #6 Skrevet 21. mai 2008 Gratulerer kjempemasse:) Husker vi skrev litt fram og tilbake på "bli gravid" ang akupunktur og sånt.. ) Jeg fikk symptomer ganske så tidlig, men kvalmen kom først for ca 1,5 uke siden er 8+1 i dag. Men var trøtt og sliten fra mensen uteble... Når har du termin?
Giinaღ Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 21. mai 2008 Tusen takk!!!!! Jøss du husker jammen meg godt!!! Prøvde du også akupunktur, eller gikk du og tenkte på det en stund? Den satt i 2. pp etter MA, og det i perioden jeg trodde jeg iKKE hadde eggløsning, hehe. SÅ feil kan man ta. Den var bare litt forsinket og syklusen ble lang. Forstod det var noe rart når tempene mine plutselig var så høye hehe. Er bare 4 uker i dag Termin bli derfor i slutten av januar. Er noe sinnsykt trøtt, men har sovet dårlig de siste to nettene, så vet ikke om det kommer av det eller at det skjer noe med kroppen
Prinsemamma:-) Skrevet 21. mai 2008 #8 Skrevet 21. mai 2008 Jeg tok akupunktur i ca 1,5 måned... og jammen meg funket det gitt ) Så morsomt at det har klaffet for deg også) Jeg er også sinnsykt trøtt hele tida, tenker ikke på noe annet enn å komme meg hjem fra jobb og sove. Vi er nok sånn fordi det skjer masse rart i kroppen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå