Thunderstruck Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Er det noen som ikke har hatt problemer med NAV??Sist vi skulle få penger fra en skade tok det 6 mnd før vi fikk igjen pengene.De rota bort papirer osv..Men tilslutt etter 6 mnd ordna det seg.. Nå skal vi ha igjen penger for briller,Den ene fikk og den andre ikke..De hadde rota bort papirer...Og i dag når jeg ringer for andre gang så er det ikke nok bemanning der til og ta imot folk som ringer..Blir så FORBANNNNAAAAA!!!!!!!!!!!!!! Har ikke bil hjemme i dag,så jeg kommer meg ikke dit..
Gjest Sekretøsa Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 Ikke akkurat spes glad i nav jeg heller. De har rota bort papirer, jeg får beskjed om at "nei, det er ikke mitt problem heller", når jeg sier at det ikke er mitt problem at de roter bort papirene. Gir feil opplysninger, svarer ikke på telefon, for de er jo på kurs og møter og lunsj og avspaserer, og gudanevethva hver bidige dag... Svarer ikke på mail, skjønner ikke enkle opplysninger...og ja, lista er lang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå