Gå til innhold

hjelp...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er redd for fødseln som nærmer seg rask no, men føler ikke helt at min kjære forstår det av og til. han er veldig rolig til det hele. ofte når jeg ikke får sove om nette prøver jeg å vekke for å¨få litt støtte eller bare en klem, men han sover veldig dypt. hvordan kan jeg få vekket han om fødselen min er i gang midt på natten?? jeg prøvde en å sette på brannalarmen en natt og da våknet han..(ja, han er brannmann) kan dette være lurt om vannet mitt skulle gå midt på natten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror du ikke han hopper fort opp a senga hvis du rister han godt å sier at babyen kommer`??

Skrevet

Du kan jo ha et glass vann ved siden av sengen, tipper han våkner rimelig kjapt med det i ansiktet. Viktig at du avtaler på forhånd at du kommer til å vekke ham med dette når vannet ditt går...

Skrevet

Seriøst, vekker du han på natta for å få støtte og trøst? -Da hadde jeg også blitt dritsur! Det hjelper da ikke at dere er to som ikke får sove? Du har jo ganske effektiv lært mannen din å ikke våkne på dine signaler ( det er ikke noe han egentlig trenger å være våken for!).

Du greier nok helt fint å vekke han når dere skal på føden. Som regel våkner man jo ikke bare midt på natta i fødsel. Skrur du på lyset, vokner han sikkert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...