Anonym bruker Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 Nei og takk og pris. huff. min svigermor HATER meg og vi har ikke noe god kontakt. men viss du snur dette så bor vi nær mine foreldre. og dette går helt supert. mannen min liker forledrene mine veldig godt og går bra overens med dem. spesielt min far, de drar på turer sammen og er som far og sønn.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2008 #4 Skrevet 21. mai 2008 Jepp,desverre... Bor 10min gange unna..og det er altfor nærme. Jeg liker henne ikke i det hele tatt (tror det er ganske gjengjeldt..), så er ikke så enkelt å bo så nærme, siden hun legger seg oppi alt,og irriterer meg så sinnsykt! Men nå skal vi snart flytte, og det ser jeg veeeldig frem til!!
*bolla pinnsvin* Skrevet 21. mai 2008 #5 Skrevet 21. mai 2008 Yes. Bor 5 min unna med bil, 15 min å gå. Går helt glimrende og er bare koselig
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2008 #6 Skrevet 21. mai 2008 Jepp:( sviger mor er super på mange måter, men så har vi TIGER FAR. han er det mest nedlatende trangsynte menneske jeg noen gang har kommet borti. Ikke en gang når han innser at han har tatt feil eller sagt noe som er helt uakseptabelt så ber han om unnskyld... Så nå er det blit slik at jeg godter meg hver gang jeg "sparker" han ned fra sin høye hest..... han undervurderer sønnen sin sånn at jeg spyr. altså da min samboer. ikke rart samboer var som en guttunge da jeg møtte han. Heldigvis så har sjeg fått han til å få lov til å utvikle seg og bli en mann som kan ta ansvar for seg selv og sin familie.
strekkmerketrollet Skrevet 21. mai 2008 #7 Skrevet 21. mai 2008 ja bor 200meter fra dem. Går kjempe fint det =)
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2008 #8 Skrevet 21. mai 2008 Yepp, har dem som nærmeste naboer og er glad for at luringen har ett sett besteforeldre nærmt, da de andre bor på andre kanten av landet... Det går kjempebra, de er hyggelige og artige mennesker begge to.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2008 #9 Skrevet 21. mai 2008 JA ! Har svigermor i etasjen over (generasjonsbolig) og det er perfekt! Bare å slenge opp "babycall`en" om vi skal noe sted på kvelden og hun stiller opp! Skjønner ikke hvordan de som flytter på en annen kant av landet uten slekta klarer seg... Eneste "problemet" vi har er at hun er alt for snill, og kommer nok til å skjemme bort ungene våre litt... Men vi har en åpen dialog og hun må bare bli slitt strengere :-) Kjerlighet og vaffler kan nok en unge ikke få for mye av ;-)
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2008 #10 Skrevet 21. mai 2008 Sliter litt med svigermor som bor rett ved siden av oss. Hun legger seg opp i alt, og tar kontrollen uansett hva det skal være. Fikk ikke arrangere bursdagsselskap for barna mine, fordi hun hadde større hus, og skulle derfor gjøre det. Sikkert for å være snill, men bare plagsomt.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2008 #11 Skrevet 21. mai 2008 Nært og nært, nå bor de ca 40 min gange unna oss, men de skal vel flytte kanskje 5 min gange unna oss. Helt greit det, vet de ikke kommer til å renne ned dørene hos oss uansett:)
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2008 #12 Skrevet 21. mai 2008 Bor heldigvis langt unna, el et par timer da.. Men takk og lov for det.. Er egentlig ikke hun eller han som er problemet, MEN sønnen til svigerinnen min. Han er der i helger og ferier. Han er så bortskjemt, får ALT han vil (mine får aldri noe). Så glad vi bor her vi bor. Sambo ville kjøpe hus rett ved siden av de, men da NEKTA jeg. Fikk helt panikk å hadde nok gjort det slutt om han hadde kjøpt der (ja jeg vet jeg kanskje er dum, men hallo?? Orker ikke sånn forskjellsbehandling, de er MINE unger)..
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2008 #14 Skrevet 21. mai 2008 Bor 10 min gange nå, men driver å bygger hus sammen med dem.... tomannsbolig, og jeg tror det vil gå kjempefint. Hun er utrolig snill og forståelsefull:) Fint for barna og ha besteforeldre nærme... Men må legge til at jeg har hele familien min innen gå-rekkevidde! Vi er stor familie og jeg er så selskapsjuk og glad i min familie, så kunne ikke tenkt meg noe annet. Det at svigermor blir en del av det også, er bare kjempekosligt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå