Gå til innhold

svimmel og smerter i mage :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer på om det er noen andre som har vært plaget med svimmelhet i svangerskapet? er 23 uker på vei..

Og de sisste to dagene har jeg kjent en sånn sitrende form for smerte i sia av magen i perioder.. hva kan dette komme av, burde jeg ta kontakt med lege??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke hva det kan være, men jeg hadde tatt kontakt med lege.

Skrevet

Er det lenge siden du har sjekket jernnivået? Dette med tanke på svimmelhet. Jeg var svimmel og trøtt en periode og da var det bare å kjøre på med jerntilskudd. Når det gjelder smerter i magen har jeg også det innimellom. Det er nok ligamentene som strekker seg når livmoren vokser. Det er likevel å greit å ta en tu rinnom legen hvis du er usikker. Evt ring jordmoren så gir de råd videre.

Lykke til :0) Og håper du blir bedre snart.

Skrevet

har nokk noe lavt jern ja, og har vell tatt jerntilskudd siden jeg var 13, og smertene i magen har ikke vært der i dag, så har ikke tatt kontakt med lege, kjenner jo at babyen sparker og sånn.. så da har den det vell bra??

Foresten?? noen som kan beskrive hvordan kynnere kjennes ut??

Skrevet

kan være uvi jeg hadde det sist jeg var gravid, det svi ikke når jeg gikk på do eller noen men vondt i magen og svimmel.

jordmora sa at uvi kan utarte seg veldi forskjellig når en er gravid. jeg fikk penselin og ble bedre på et par dager-

lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...