Gå til innhold

kan noen hjelpe meg litt her???

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå har det blitt helt umulig å setta på han bleie ju... så fort jag legger bleien under han så tar han sats med beina og sparkar vekk bleien og sånn holder vi på i 10,15 min.

og ner jag vel får till så sitter den feil og han tisser overalt men ikke noe i bleie... æææææææææææææææærrrrr

vad ska jag gøra??? noen tips??

føresten... hhvordan klarar ni å få gutte babyerna deres till å ikke tisse runt på bade??? jag kan ikke ha min naken en sekund før han tisser runt...

og jeg kan bara glømma å legga en bleie eller en klut på tissen, det sparkar han bara bort...

og så undrar jag hvordan jeg kan legga han på sidan utan att det gør ont... verkar som om han har ont, hyler med en gang...

tack før svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan feks prøve å sette på tapen i sidene på bleien, helt ytterst, slik at den blir som en trusebleie. Når du har fått tredd den på kan du stramme inn teipene.

Når det gjelder det å legge han på siden..... Tror kanskje jeg ville tatt en tur til kiropraktor. Kjenner til de som har fått orden på mye rart hos kiropraktor. Ting som legene har avvist..... Kan nevne en mor som tok barnet sitt til kiropraktor. I barnehagen ga de hint til mor om at hun måtte gå mer tur med gutten siden han hadde slik vegring mot å gå turer. Han bare sutret, og de mente mor skjemte han bort slik at han ble lat når . Det viste seg at han hadde en låsning i bekkenet...... Ikke rart gutten ikke ville gå tur, han hadde jo vondt!!

Skrevet

hei=)

du kan prøve up and go bleier=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...