*Lissi* Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Siden jejg er gravid (og jobber i industien) har jeg blitt omplasert. Har kontorjobb. Har gitt beskjed for flere mnd. siden at jeg vil jobbe helt frem til permisjonen begynner. Er jo ikke syk. Nå føles at helt meningstløst... Drar opp minsten på 2 klokken 06.00 hver morgen, for å få han i barnehagen. Kommer på jobb til kl.07.00, og har da jobb i max 1 time. Bedt om mer å gjøre, men her sitter jeg da... Føler jeg maser, men orker bare ikke sitte slik lenger. Dette kan bli en lang sommer. Måtte bare få ut litt frustrasjon:-)
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 huff da... kan du ikke prøve å få til en ordning slik at du kan begynne litt senere på jobb kanskje siden det alikevel er så lite du kan gjøre på jobben... kjedelig å føle at man ikke er til nytte da!!!
*Lissi* Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2008 Ja, skal snakke med "sjefen" i dag. Må få til en ny ordning.
Mie/mie Skrevet 21. mai 2008 #4 Skrevet 21. mai 2008 Ja, det er nok lurt å snakke med sjefen. Kanskje du kunne fått en ordning hvor du ikke var på jobb hver dag (hvis det ikke er noe for deg å gjøre der mener jeg). Det høres i allefall meningsløst ut å måtte møte påå 07.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå