Lillemann blir storebror! Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Jada... då satt eg her.. 5 dager på overtid.. hadde egentli ikke begynt å vente før termindagen kom, men no venter eg som bare d.. klarer jo ikke å gjøre noe ant enn å vente... å fullmånen den funket ihvertfall ikke på meg... hehe, eg som hadde sååååå troen på den... ; ) Men håper på at d e noen andre som venter litt til sammen me meg!! Så kan vi dele frustrasjon!
ღ cindarella-twinsღ Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 hoffhooff.. JAAA! Venter fortsatt.. var sikker på at i natt så skulle det jo skje pga fullmånen... men neiiida.. sitter her med kul på magen enda ja.. Offoff.. vill at ting ska skje snart asså.. har sovet utroolig dårlig i natt, låg liksom å kjente litt etter tegn.. hehe.. jaja.. sendte melding til mamma å sa at ingen ting har skjedd enda.. fikk til svar at det er normalt å gå en uke over termin.. så får smøøøøre meg med tålmodighet.. men ikke så arti dette.. blir jo så slitn av så lite liksom så orker ikke finne på så mye.... blir lange dager da... Men men.. på fredag blir det iallefall overtidskontroll på sykehuset så får vi se hva som skjer:) Når skal du på overtidskontroll da??
Lillemann blir storebror! Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2008 ja samme her... e så sliten og trøtt at d blir mest å ligge i sengen eller på sofaen.. å handle e liksom dagens store utskeielse.. hehe.. igår måtteeg ordne noen ting med universitetet her og i tillegg sku eg til jordmoren, måtte ta bussen rundt osv.. når eg kom hjem var eg helt kaputt... hehe.. sovnet som en stein på sofaen, og lå der til mannen kom hjem.. sååå kjedeli... Du e sååå heldig som har overtidskontroll no på fredag.. eg har ny time til jordmor på mandag, den 26 eller noe.. åså bestilte hun time på sykehuset fredag 30 mai.. så d e jo forsatt 9 dager til.. men jordmoren sa til meg igår at de aller fleste føder i tidsrommet mellom ul-termin og 10 dager over.. åså e d noen som trenger de ekstra dagene fra 10 dager til 14 dager.. åså e d igjen då veldig få i det store bildet som egentli trenger den overtidskontrollen... så eg satser på at lillemann kommer av seg sjøl forhåpentligvis før min neste time hos jordmoren.. Men ka driver du med for å få tiden til å gå då?... Kjøpte ny bok her hin dagen, å tok ikke akkurat så lang tid før den va utlest nei.. hehe..
ღ cindarella-twinsღ Skrevet 21. mai 2008 #4 Skrevet 21. mai 2008 Hehe.. huff har ikke tålmodighet til å lese bøker..! Nei før termin dro jeg på kafe å var sosial, men nå blir jeg så innmaaari slitn av å busse frem og tilbake så jeg holder meg hjemme.. I går tenkte jeg å ta en tur på kjøpesenter men sto over for jeg vet hvordan form jeg blir i bekkenet.. klarer jo såvidt å gå fremover.. hehe.. har blitt sånn ille i bekkenet for 2uker siden så har nettopp blitt sånn i grunn.. irriterende gitt...!! men da er det likere å gjøre sånt når mannen er hjemme og vi har bilen her.. guuud jeg gleder meg til å fungere med kroppen.. det skal bli helt himmelsk.. hehe.. sykt at det skal være så slitsomt å gå til en bussstopp liksom.. nei lengter etter å gå laaange turer nå uten å bli helt kaputt..!! Men jeg rydder litt å koker litt kaffe.. er på facebook, her på bim, finn.no, kiker på tv og litt sånn da.. hehe.. rart med det men timene går da.. men i dag blir nok dagen laaang siden mannen jobber seinvakt og er ikke hjemme før i 9tia i kveld.. men men sånn erre berre... ellers så får jeg nå meldinger fra kjente som lurer på om ting har skjedd..
ღ cindarella-twinsღ Skrevet 21. mai 2008 #5 Skrevet 21. mai 2008 Men har merket meg at dere på østlandet går lengre før dere får overtidskontroll på sykehuset ja.. men er nytt her i trheim med 1uke etter termin.. så er jo gla for det da:) Men tviler sterkt på at de setter meg igang uansett.. de vil vell helst at ting skal skje naturlig her også.. ååå hadde vært så digg om det kunne skjedd NÅÅÅ.. hehe..
Lillemann blir storebror! Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 21. mai 2008 Hehe... ja d hørtes jo i grunnen ut som min dag d der.. utenom kaffien då.. d drikker eg ikke...Eg heller klarer ikke å gå så langt før bekkenet bare skriker i smerte.. og så vet eg jo at blir helt bevegelseslammet seinere på dagen.. så holder meg hjemme eg å.. helt enig i at no ska d bli deili å fungere igjen.. ta på seg sko uten å måtte ta pustepause.. ja, d e jo hvis man får på seg sko.. noe eg ikke gjør no.. godt d e fint vær, for slippers e d eneste som passer.. hehe.. Fikk masse mld før termin og i helgen, men no har d roet seg.. å godt e d.. eg ble litt lei eg.. hallo, de får jo vite d uansett når d har skjedd.. neida, de e jo bare snille.. men d kan bli litt mye av d gode.. Har du barn fra før eller e dette førstemann?.. min første dette, så gleder meg veldi til å treffe han no.. gutt eller jente på dokker?..
ღ cindarella-twinsღ Skrevet 21. mai 2008 #7 Skrevet 21. mai 2008 Jeppp jeg veit.. ble litt maaange meldinger.. men vet også at de sender for å være snille.. Men jeg var nok litt hormonell også da.. hehe.. sa til mannen at nå gidder jeg ikke å svare asså.. hehe.. men svarte for det da.. Jeje.. nei i dag så skal jeg ordne meg maiskolber til middag, for det fikk jeg bare såå lyst på.. hehe.. kommer vell til å bli sulten med en gang etterpå...! Jeg har fått en del vann i kroppen, men det er i anklene og mellom knær og lår liksom.. ikke i føtterne så skoene passer HELDIGVIS! Huff det må være kjipt å ikke passe noen sko da.. men bra været er fint da:) søstra mi hadde det sånn som du da.. mått ha sandaler.. hehe.. men vi er da snaaart ferdig:) Ja er vårt første barn.. så vi gleder oss heelt vilt:) gubben ønsker også at han må komme snart.. hehe.. var sikker på at han skulle komme før termin så derfor ble nok vente tida ekstra lang.. men skulle dere også ha gutt ja:) jeg har fått så mye klær at det er helt vilt! kommer nok ikke til å få brukt alt.. men det er er jo sååå lite og søtt.. er støtt å stadig å kiker på det.. blir da så kooos å kle på lille guttn:)
-mai06&mai08- Skrevet 21. mai 2008 #8 Skrevet 21. mai 2008 ja, jeg hadde termin 16.mai.... og venter ennå. ER ganske lei nå. skal på overtidskontroll 26. Håper det skjer noe før den tid:) Lykke til, til dere andre som venter.
Lillemann blir storebror! Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 21. mai 2008 hehe.. ja litt hormonell eg å.. fikk en mld som d sto "kniper du enno".. å då trodde eg at eg sku klikke helt altså.. d va tilgmed en dag før termin.. herlighet.. disse hormonene altså.. hehe..Åh d e så gøy å kikke på tøyet og vuggen som står så fint på soverommet å venter.. ska bli godt å få møte han no.. vi har ikke fått så mye enno... åså e d ingen vi kjenner som har små gutter som vi kan låne tøy fra.. kjempe kjedeli.. men men... Godt å se at d e flere som venter... ikke ondt ment, men e bare så kjedeli å vente aleine... håper virkeli ikke at d bare e oss tre.. D rare e at selv om eg visste me meg sjøl at eg kom til å gå over, så kan ingenting forberede en på de grusomme dagene som kommer etter den store datoen..
ღ cindarella-twinsღ Skrevet 21. mai 2008 #11 Skrevet 21. mai 2008 Nei det er godt å se at vi er flere som venter ilag.. da blir det ikke SÅÅÅÅ ille.. hehe:) Støtter opp hverandre shø! Blir spennende på fredag da.. har nedtelling til da jeg:) håper vi får se lillegutt på ultralyd og alt da:) Wii:) Så får vi se hvordan alt står til.. blir bra ja:) har ikke noe tro på at ting kommer til å skje i nærmeste fremtid iallefall.. alt er liksom sånn som det har vært tidligere.. men kanskje det er da det skjer:) hihi:)
kaksja Skrevet 21. mai 2008 #12 Skrevet 21. mai 2008 ja her er man på overtid! blæ! hehe e typiskt det! regna med det men på en måte ik siden både legen o jordmor sa at "ja her blir det hvertfall baby før termin!!" haha yeah right! her går man å bare venter o venter! gleder mg til å møte nurket og til å få tilbake kroppen:P slippe alle de plagene! hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå