Gjest Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Har kjempebra utdannelse og erfaring, men blir ikke innkalt til intervju. Begynner å mistenke at det er søknaden min det er noe "galt" med. Søker innen øk, admin, kontor, saksbehandling etc. Har barn og bhg plass./bra nettverk, men vet ikke om jeg burde skrive noe om det? f.eks? Håper på hjelp, da jeg VIL ha ny jobb !!!! :)
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 kontakt vikarbyrå , da får du hjelp :-) og jobb gansk fort. Selv skal jeg på intervju i august på Manpower.
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #3 Skrevet 21. mai 2008 Jeg har en ok fast jobb nå, så jeg vil ikke ha vikariat Men fikk denne jobben ved å være vikar der først da. så er jo grei måte å komme inn på
NoDoubt Skrevet 21. mai 2008 #4 Skrevet 21. mai 2008 Jeg hadde ikke skrevet om barnehageplass, sosialt nettverk o.l. Det er vanlig å skrive sivilstaus på cv. Da skriver du gift, 2 barn.
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #5 Skrevet 21. mai 2008 Ok, så bare at mannen min hadde skrevet noe om det i sin siste søknad Men vil jo finne noe som passer meg da.
Monajenten Skrevet 21. mai 2008 #6 Skrevet 21. mai 2008 Ta en titt på www.jobbklubb.no, kjempebra side!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå