tottelott Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Vi har en bleiebøtte som ikke akkurat lukter godt etter et par bæsjebleier i den. Vi pakker selvfølgelig inn bleiene i "god lukt" poser, men hjelper lite. Hva gjør dere?Finnes det noe god lukt å putte i disse bøttene?
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 Ikke ha bøtta rett på varmekablene. Vår står på en barne krakk. I tillegg kaster vi bæsjebleiene rett ut i søpla, og har kun tissebleier i dunken. Det er fordi han bare bæsjer annenhver dag, og det er enkelt å bare gå ut på trappa for å kaste bleia.
tottelott Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2008 Her er det gjerne 3-4 ganger om dagen. Bøtta står ikke på varmekabler. Andre råd?
Gjest irismor Skrevet 21. mai 2008 #4 Skrevet 21. mai 2008 Kjøp en sånn duftsak og putt i bunnen av bleiebøtta. Jeg hadde alltid en plastpose oppi bleiebøtta, slik at bleiene ble pakket inn i den plasten de skulle og så ble havnet bleiepølsegreia oppi plastposen Når bøtta var full tok jeg bare av lokket og knøt sammen plastposen og rett i søppla =))
Kjukka Skrevet 21. mai 2008 #5 Skrevet 21. mai 2008 Jeg kasta hele bleiebøtta jeg... Makan til ubrukelig ting skal du lete lenge etter. Nå kaster vi det rett i søpla og går ut med den søppelet hver dag!
Melkedrøm Skrevet 21. mai 2008 #6 Skrevet 21. mai 2008 Hmm. Aldri hatt noe problem med stank fra bleie bøtta jeg. Hva slags bøtte har du? Jeg har angel care- så prøv den istedet, hvis det ikke er den du har da.. Satt akkurat å tenkte på at det er det lureste jeg har kjøpt av babyting:) Lykke til med stanken uansett
Sessa ruger igjen... Skrevet 21. mai 2008 #7 Skrevet 21. mai 2008 Det lukter dritt når du åpner bleiebøtta uansett, men når lokket er på lukter det vel ikke? Vet ikke hvor stor barnet ditt er, men dersom bæsjen er fast så er det lurt å helle den ut i do før du putter bleia i bøtta. Jeg pleier å vaske den med klorin med jevne mellomrom i tillegg og sprayer x-it oppi hver gang jeg bytter pose (har pose som hele bleie pølsa lander oppi).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå