Gå til innhold

Skal på gu i dag..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal sjekke om alt er som det skal der nede.. er i 10 pp. er det noen som har noen råd om hva jeg burde spørre om eller om det er noe jeg burde be henne om å sjekke?

jeg gruer meg litt egentlig.. :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ønsker deg lykke til jeg :)

Har hun innvendig ul?? Da ser man jo "alt". Man får et godt blikk av eggstokkene o.l.

Hos meg så hun "alt", og heldigvis var alt bare bra. Hun kunne se at jeg nettopp hadde hatt el, at slimhinnene o.l. var hovne og "klare" osv.

Igjen, lykke til!

Skrevet

takk for det :) jeg vet ikke om hun har innvendig ul, har aldri vært hos henne før.. men burde ikke alle gyn. ha det? håper hun har det! så godt at du fikk se at alt var bra :) Har du prøvd lenge på å bli gravid?

Skrevet

Få høre hvordan det har gått da. Håper alt er i skjønneste orden. Lykke til!

Skrevet

Hvordan gikk det hos GU? Hva gjorde hun/han?

Jeg skal bestille time i morgen til GU jeg fikk henvisning til fra legen min. Jeg fikk beskjed av legen om å vente til over sommeren, men det gidder jeg ikke!!!

Jeg vil ha klarhet NÅ! hehe:)

Skrevet

hei.

det gikk bra.. dvs. at jeg fikk egentlig ikke vite noe mer.. hun tok en kjapp innvendig ul, så at jeg hadde normal livmor, høyre eggstokk så helt fin ut, men det var en syste på venstre eggstok. hun sa at det så ut som om den holdt på å "visne" så det var ikke noe å bry seg om. også tok hun et par prøver. Hun sa at hun skulle kalle oss inn til utredning i september, så vi må vente til da med å få vite noe mer. da blir det kikkhullsopprasjon og hele pakka. jeg vil ikke! hehe.. håper selvfølgelig på å bli gravid innen den tid. om det skjedde skulle jeg bare ringe å avbestille timen, og var velkommen til å komme på ultralyd.

jeg vil bli gravid nååå!

JulieF: håper du får komme på gu, og få vite endel mer enn det jeg fikk i dag! lykke til :)

Skrevet

Intet nytt er vel bra nytt. Håper dere får det til før dere skal vei igjen. ;)

Skrevet

Krysser fingrene for at du blir gravid innen den tid da Isopora!! Det er jo uansett vanlig at man bruker bortimot 1 år på å få det til!

Skjønner at det er litt skummelt å kanskje måtte inn igjen til høsten, men man skal være glad for at det er så mye hjelp å få i dag når det gjelder "barnløshet":)

Det er det som gjør meg rolig, nemlig at svært få ikke får barn i dag:) :) Så hvis det viser seg at det skulle være noe galt med meg eller mannen min, så er det masse som kan gjøres.

Lykke til videre!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...