☆3SMÅTROLL☆ Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Skal kjøpe en golden, jeg har selv vokst opp med en golden og de er så fine familihunder! Gleder oss masse til våres nye familie medlem som vi skal hente neste helg! Noen her som har skaffet seg hund med små barn? mine barn er 1 1/5 og 3 år så det blir mye jobbing i begynnelsen men syns bare det er koselig men hvordan var det for dere?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 Nei har ikke skaffet ennå, men skal på "barsel besøk" til Golden valpene til fredag. Vi får den ikke før til st. hans. Men gleder oss veldig. Våre barn er 6 og 2 , så vi satser på at det går bra:o)) Lykke til! Fortell hvordan det går når dere har fått deres da:o))
☆3SMÅTROLL☆ Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2008 Det skal jeg gjøre vettu Blir jo hva man gjør det til
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 21. mai 2008 #4 Skrevet 21. mai 2008 Helt klart, og så er jo nattevåket betraktelig kortere enn med barn da:o) Jeg tror det skal gå bra, men vår 6 åring er litt redd hunder. Da den hunden han har mest kontakt med er svigerfars mellompuddel som er helt spinnvill. Der er det ingen oppdragelse what so ever..... Så jeg regner med at han får et annet syn på hunder, når vi får en Golden i hus. Men valpene er jo til å spise opp da:o)
Smurfinee Skrevet 21. mai 2008 #5 Skrevet 21. mai 2008 ÅÅÅ,jeg elsker Goldens! vi hadde en da jeg var barn:)da var lillebroren min bare 2-3 år og det gikk helt fint,men det er nok lurt å lære barna til å ikke være for hardhendte med de,for man kan aldri stole 100% på et dyr. de er verdens nydeligste,med stooore mørke bedende øyne,svart våt snute og lys myk peeels:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå