jejeje Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 I mitt forrige svangerskap var jeg skikkelig plaget med kvalme fra ca uke 5. Ordentlig dårlig. Holdt seg sånn i 4-6 uker. Nå er jeg midt i min 7 uke og har bare hatt noen enkelt dager med lett kvalme hvor det har hjulpet med mat. Kan det da tyde på at jeg slipper unna den voldsomme kvalmen denne gangen? Blir ikke de aller fleste kvalme før uke 8?
Nikkan Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 Kan hende du er berget da ja. Jeg fikk det på dagen da jeg var 6 uker og sliter enormt enda, er 10+2 i dag. Håper du er heldig denne gangen
grønnvinge Skrevet 21. mai 2008 #3 Skrevet 21. mai 2008 Tja, håper det for din skyld, sannsynlig i og med at det begynte tidligere forrige gang. Men for min del begynte kvalmen først rundt uke 9 og er bare blitt verre, både i forrige svangerskap og nå. :-(
lykkelig78 Skrevet 21. mai 2008 #4 Skrevet 21. mai 2008 Jeg var litt kvalm i uke 6-7, men som hos deg, så hjalp det med litt mat. Ellers har jeg ikke vært noe kvalm. Så håper også jeg slipper unna. Er 10+5 i dag, så det nærmer seg 2. trimester med stormskritt!
Nurket11 Skrevet 21. mai 2008 #5 Skrevet 21. mai 2008 Jeg trer inn i uke 6 nå så fortsatt litt tidlig, men har ikke kjent snev av kvalme!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå