Hikken Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 http://www.tv2.no/nyhetene/utenriks/article1925855.ece Herregud, for noen mennesker...
Mamman til kasper og Elise Skrevet 21. mai 2008 #3 Skrevet 21. mai 2008 Herregud der hadde jeg fått klaus altså..Forferdelig, så mye syke folk det egentlig finnes..Huff.
anni:-) Skrevet 21. mai 2008 #4 Skrevet 21. mai 2008 Herregud er det mulig!!!! vi lever i en syk syk verden............
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå