Gjest Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Jeg blir helt fascinert over at det går an å ha så lite peiling på barneoppdragelse. Tenk å si til barna sine: "Hvis du ikke hører på meg forlater jeg dere".... *litt sjokkert*
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #5 Skrevet 21. mai 2008 Ja, det er bra for samvittigheten og selvfølelsen ;-)
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #6 Skrevet 21. mai 2008 Oii...tror ora gjorde seg selv og ungen en bjørnetjeneste der i hvertfall ved å ta ned tavla. Burde gitt ungen time out, snakka med henne og så tatt et stykke, MED mulighet til å vinne det tilbake igjen..ungen vile jo bare ha oppmerksomheta...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå