Gå til innhold

trenger hjelp. elsker ikke sambo lenger..

Anbefalte innlegg

Skrevet

for to år siden ble jeg kjent med en fyr, som jeg ble betatt av. for 3 mnd siden fikk vi en sønn. han var jomfru da jeg møtte han. han sa til meg at han ikke var det før etter en god tid, og da var jo jeg allerede betatt. jeg har hatt noen sex partnere og vet på en måte hva jeg vil ha og liker. han tar sjeldent intinativ til sex, har på følelsen av at det ikke er så viktig for han. har sagt i fra flere ganger at det er viktig for meg.og da er det bra en liten periode og så dabber det av. jeg er heller ikke forelska i han, elsker han pga at han har gitt meg verdens nydligste unge. men det er det liksom. vi kysser nesten aldri, det frister ikke heller. har mange ganger vært frista til å være utro men vil ikke det heller, han er jo bare snill, og jeg vet at han aldri ville gjort det mot meg. hva skal jeg gjøre. tror seriøst ikke jeg vil fortsette med han...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, du hørtes strengt tatt en smule umoden ut. Virker ikke som dere har prøvd særlig i det hele tatt. Mye dabber litt av når man får barn, men det er viktig å prøve. Snakk med han om det, ta dere litt tid sammen osv. Du bør iallfall ikke ta noen forhastede beslutninger enda, og iallfall IKKE være utro, da er du bare patetisk.

Skrevet

jeg mener at om en ikke elsker den andre, så skal man heller ikke leve sammen med dem bare for barnas del. det er ikke fint overfor mannen din som tror du elsker han, og ikke bra for deg å leve med begrensninger. så jeg synes at du burde fortelle hva du føler jeg, og om det er det du vil så flytte fra han.

mener ærlig talt at man ikke er umoden bare fordi man ikke elsker den man ble betatt av en gang. følelser kan forandre seg. kan ikke kalle noen umoden fordi, har visst blitt en trend her inne det, å bare skylle på at folk ikke er modne.. er jo ikke det det handler om!

Skrevet

takk for svar. det er det at jeg har prøvd å si i fra å prate og det der. og har blir rådet til familieterapaut. men er så himla lang ventetid. men klarer fint å vente, men er det meninga at man skal være sammen for en hver pris? jeg har rett og slett bare mista lysten på han. men lysten min er der.

Skrevet

jeg syntes jo heller det er modent å si det som det er at følelsene faktisk ikke er di samme som før lengre.

Skrevet

Når to blir tre blir hele familien forandret. Spesielt den første tiden. Man må bli vandt til barnet, vant til å være mor, vant til å være far. Man sover lite, og føler seg konstant utslitt. Og miste lysten til sex da er normalt, også for menn. Mange føler også de ikke har overskudd til å elske partneren sin lenger.

Hadde jeg være deg ville jeg ventet litt med å gå fra ham.

Skrevet

sønnen vår sover fra 9 på kvelden til 8 9 på morran, og flere lurer i løpet av dagen. han er kjempe snill, og grunnen til lite sex er ikke mangel på overskudd. han har overskudd til masse annet i steden. så jeg føler virkelig at sex bare ikke er så viktig for han som det er for meg.

Skrevet

Hvis du hadde klart å lese HELE innlegget til Hi, så ser du godt at det ikke nødvendigvis skrives at hun ikke elsker han lenger. Selvfølgelig skal man ikke være sammen for enver pris, men her ser du lett at hun ikke akkurat har prøvd så hardt etter måten hun fomulerer seg på. For meg ga hun opp litt for fort, for det hun opplever er det mange som opplever.

Forøvrig syntes jeg det er umodent ja å vurdere å være utro istedenfor å snakke med kjæresten sin om hva som skjer. Så jeg hadde godt grunn til å kalle henne umoden. Det er det veldig mange her som er også, så det er nok en god grunn til at det ordet blir brukt ofte.

Skrevet

Tenk deg godt om. Det er mye annet i et forhold som er vel så viktig som seksuell tenning. Særlig når man har små barn blir det jo en unntakstilstand, og vennskap, respekt, arbeidsfordeling osv blir vel så viktig.

Virker som HI har litt urealistiske forventninger til kjærlighet. Det er forskjell på forelskelse og kjærlighet. Forelskelse kan vel komme og gå litt i et forhold uten at det er noen krise.

Når man har barn sammen, har man et ansvar også overfor barnet.

Å gå fra hverandre bare fordi man tror at "gresset er grønnere på den andre siden" tror jeg kan vise seg å bli et stort feilgrep.

Skrevet

Tipper om 3 mnd skriver HI et nytt innlegg her. Faen, hva har jeg gjort, mista typen min....

Gresset er sjelden grønnere på andre siden.

Kanskje du skal si det til han, kanskje han egentlig vil ut av dette mere en du??

Skrevet

Spør du dette forumet hva DU skal gjøre?? hjelpe meg, er sikker på at dette er et tulleinnlegg, ei eller en som sitter og finner opp ulike tragiske historier. Det er utrolig mange lnesten like innlegg her. Tror ikke en oppegående person vill spør vilt fremmede om hva en skal gjøre siden jeg ikke elsker typen min lengre.

Eller legge ut om voldtekt, overgrep, mishandling, drap osv her inne på barnimagen.com??????????

Tror virkelig folk på hva som blir skrevet her inne??

Skrevet

Dersom det bare er tre mnd siden du fødte så er det vel kansje ikke så rart at typen din ikke er så begeistret for sex nå? For noen kan det ta laaaaang tid før alt blir "normalt" igjen...

Du må ikke forvente at forholdet ditt skal være et eneste eventyr, for da blir du skuffa! Du må jobbe for at dere skal ha et flott, romantisk og lidenskaplig forhold. For meg virker det ikke som om du har prøvd så veldig..

Hvorfor krever du egentlig at han skal ta initativ? Har du tenkt på at han kansje er litt sjenert ovenfor det?! De fleste gutter jeg kjenner er livredd for å få et "nei, jeg er for trøtt" slengt i trynet, og venter heller til damen tar initativ til sex..

Ps. Dere har fått et barn, du kan ikke forvente at alt skal være som før. Nå må dere faktisk jobbe enda hardere for å beholde den romantiske delen av forholdet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...